Solgt Casio GW-5000.

Medlem
16. nov. 2014
Sted
Stavanger
Jeg har lest påstander som beskriver denne som den ultimate G-shocken. Dette er en homage til den første, originale DW-5600 hvor Casio har tatt utformingen av den originale kassen fra 1983, modernisert den og pakket inn omtrent alt de har av teknologi i en og samme klokke. Hvis man skal kjøpe èn G-shock som man har i boksen fordi man synes man burde ha en G-shock, så kjøper man denne.

Jeg kjøpte den fordi det skulle være "den klokka" som man bruker når man driver med aktiviteter som gjør at man ofte dunker borti ting, havner under saltvann, detter ned bratte fjellskråninger eller kommer i konflikt med voldsomme folkegrupper i fremmede land. Så kommer jeg på at det mest ekstreme jeg driver med er å sykle til butikken de gangene jeg ikke gidder å kjøre ut av parkeringsanlegget samt å bøye meg langt ut av vinduet når jeg skal vaske dem på utsiden.

Facts:
- Stålkasse i svart DLC
- Minimalistisk, i hvertfall til å være en G-shock.
- Lett og komfortabel som faen. Betraktelig bedre reim enn på de vanlige G-shockene.
- Solceller, radiostyring og en shitload av funksjoner du aldri, aldri kommer til å bruke.

Leveres brukt, men "som ny i boks". Ingen merker noe sted.

Kan ta en automatisk Seiko i bytte, Seiko 5 eller en oransje monster, f.eks.

Pris: 2500,- pluss levering

Størrelsen, sammenlignet med en 36mm:
6rrOmot.jpg

bIraaq9.jpg

jaU4HDT.jpg

0H1vV0c.jpg