Selges/byttes Casio - Nautica - Charles Hubert

Medlem
11. aug. 2014
Innlegg
4
Hei Dere.

Jeg har noen klokker jeg synes er fine, men som ikke blir brukt. Kan hende det ikke er interessante klokker for dere her inne siden alle disse er quartz-ur. Jeg gir det likevel et forsøk, Prisene er satt ut fra hva jeg tror de kan være verdt, men dere er velkommen til å evt gi bud.Kan også byttes mot andre ting med evt. mellomlegg fra min side.

Charles-Hubert - Massiv klokke på 50mm uten klokken. Jeg synes denne er veldig kul, og den får mye oppmerksomhet. Kronen her er på venstre side, men tror egentlig ikke det er en høyrehåndsklokke da kronen bygger såpass at det ville være ubehagelig å ha den på "riktig" side. Klokken har stoppet nå, men går med et batteriskift. Denne har dato og tachymeter. Ser for meg 500,- for denne.

Casio - Protrek Prg-40, en skikelig massiv klump dette også, google den og se hva du finner. Denne har kompass, termometer og barometer/altimeter. Kjekk turklokke synes jeg. Denne trenger også et batteriskift for å våkne til liv igjen. Ser for meg 900,- for denne

Nautica har nylig hatt batteriskift og går som en klokke, et kledelig fritidsur på 46 mm, vanntett til 200 m, har også datoindikator. Ser for meg 600,- for denne.

Bilder i link: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=51190218&searchclickthrough=true
 
Redigert: