noen som vet hvor mye denne klokken koster? Evt. om det er noen butikker som har den inne så man kan se på den? Jeg sliter med å finne informasjon rundt denne klokken.
ja det er Cestello klokken jeg er interessert i. Problemet er at jeg ikke finner noe spec-ark på denne modellen, regner med at jeg stikker på bjerke å hører litt. Lurte på om det var noen her som hadde erfaring med disse klokken og som kunne dele litt kunnskap
Pris er selvfølgelig et spørsmål. Men jeg lurer også på holdbarheten på lærreimen osv.
Jeg hadde en Rolex Cellini i rosa gull, det er utrolig flotte klokker, men for meg så ble de desverre litt for små, selv om jeg kjøpte en av de største Cellini modellene. Klokkene er ultra tynne å passer bra til et tynt håndledd. Hvis ikke har de en tedens til å se nesten litt for små ut. Når jeg skulle bruke en "fin" klokke, så ende valge oftere på noe litt større, dermed så ble den solgt for å gjøre plass til noe nytt http://www.tidssonen.no/showthread.php?4743-FS-Rolex-Cellini-5330-5-SOLGT