Celters samling (video)

Medlem
11. des. 2010
Sted
Oslo
[video=youtube;a_-5f9fH7GI]http://www.youtube.com/watch?v=a_-5f9fH7GI&context=C34a2354ADOEgsToPDskKR6LrpEoNwdIxcshIXHHiW[/video]

Jeg har lekt meg litt og forsøkt å lage en litt annerledes presentasjon av mine klokker. Dette er mitt første forsøk. Kom gjerne med tilbakemelding. Hva kan jeg gjøre annerledes?
Og hvordan kan jeg legge ut dette slik at dere kan klikke rett på videoen og ikke gå veien om Photobucket?

• Liker
Reaksjoner: Remyolsen
Oi oi oi! Fantastisk samling Celter, en av sonens flotteste. Dobbel VC er jo bare for drøyt, JLC og GO, IWC og selvsagt Rolex.

Kudos også for flott presentasjon!

• Liker
Reaksjoner: Remyolsen
Virkelig en flott samling, Celter! Selv om det er kort vei mellom godbitene i boksen din tar jeg meg i å kaste lange blikk på dine nydelige VC.
Og ikke minst flotte bilder.

Du kan vel legge den på YouTube for å få opp videoen i posten.

En utrolig flott presentasjon med masse veldig bra bilder! :)

Samtidig må jeg innrømme at jeg foretrekker å få presentert rene stillbilder som, nettopp det, stillbilder.
Litt fordi jeg da kan ta den tiden jeg selv ønsker på hvert bilde, jeg kan zoome og se på de delene jeg selv ønsker, og litt fordi video komprimering ofte ikke er veldig fordelaktig for bildene.
Hadde du f.eks brukt video i presentasjonen hadde det stilt seg helt annerledes.

Men, som jeg sier, slik du presenterer bildene i videoen så er det bare en fryd å se på.

Du fortjener også kudos for urene du presenterer. Veldig mye flott, og veldig variert. Respekt!

Jeg har etterlyst denne tråden Celter, og jeg må si at det er latterlig mye snacks du har. Og mye jeg ikke hadde sett også. Gratulerer med tråd og sinnsyk samling! Jeg gleder meg over klokkene og fortsettelsen.

Dette er en meget vakker samling. Presentasjonen er det ingenting å si på. Thanks for sharing

For en fantastisk samling du har, Celter. Og fanatstisk fin presentasjon!
Ukens høydepunkt på sonen, dette. Uten tvil!:D

Her må jeg bare ta av meg hatten. For en fantastisk samling! Setter stor pris på oppfinnsomme måter å presentere samlingen på:)

Nydelig - absolutt bare nydelig:D

Synes du ikke skal gjøre noe som helst med presentasjonen din....den er rett og slett bare...ja, nydelig.

Hilsen,
en imponert og sjalu,

The Player

PS! I og med at du ikke bor så langt unna så tar jeg gjerne med litt rødvin og har en "mini-GTG"....når som helst...

Lekkert. Er Eterna og IWC solgt.

Perfekt presentasjon. Om noe skulle endres på presentasjonen måtte det være å legge til noe klassisk musikk.:D