Certina DS Action Diver eller Longines Hydro Conquest?

Medlem
28. juli 2015
Sted
Østfold
Som tittel tilsier sliter jeg litt med å bestemme meg for hvem av disse jeg skal gå for.
Har i utgangspunktet bestemt meg for Certinaen med blå skive og bezel, men så har jeg tittet litt på Longinesen og nå får jeg ikke helt bestemt meg.
Noen som har eid/prøvd disse to og kan gi meg et puff i den ene eller andre retningen?

Uten å ha eid en HC så synes jeg Certina vinner utseende messig. En DS Action har jeg per dags dato og er veldig fornøyd med den og hadde personlig gått for denne over Longinesen når som helst. Men jeg baserer meg mest på utseende da jeg kun har sett en Hydro C gjennom ett glass. Liker Longines bedre som merke da og har mye fint å tilby.
Ikke veldig utdypende og dette er bare min mening om utseende :p

Utdypende nok @EspenK :) Føler meg litt som en unge i godtebutikken. Har ikke råd til den belgiske sjokoladen og får ikke bestemt meg for om jeg skal ha Dundersalt eller Tyrkisk pepper;)

1-1 der altså;) Prøvde begge på lanken i dag, og må si at jeg likte Longinesen veldig godt. Gikk dog for Certinaen pga. pris. I og for seg ganske fornøyd med at jeg for en gangs skyld ikke blåste budsjettet fordi det fantes en enda finere utgave enn det jeg hadde som utgangspunkt. De hadde ikke den blå inne, så den måtte bestilles. Bare å starte ventingen da... og fundere på om jeg ikke burde hatt meg en HC også;) Takk for innspillene:)