Selger her en meget sparsomt brukt DS Action kjøpt av meg hos norsk AD på høsten i fjor (2015). Den kommer på gummirem med diversextension. Mitt håndledd er ca. 17,5 cm. Og jeg har litt å gå på. Komplett med boks og papirer.
Noen få Hairlines på låsen er det eneste jeg kan finne av slikt. Kassen, bezel og saphire krystall er etter hva jeg klarer å se, feilfritt.
43 mm. Diameter u/krone, men bærer noe mindre pga. dykkerbezelen.
Nydelig blå sunburst skive som elsker lys.
Vanntett til 200 m.
Pris: Jeg ga rett i overkant av 6600,- Prøver meg på 4000,-/bud for denne. Ny pris: 3000,- ferdig prutet.
Jeg mener dette er en fair pris, stand og alder tatt i betraktning. Er du uenig, er du velkommen til å legge inn et velbegrunnet bud.
Selger og klokke befinner seg normalt i Fredrikstad (på hyttetur frem til helgen) og er tilgjengelig for en hyggelig f2f innenfor en fornuftig radius
Kan selvfølgelig også sendes på kryss og tvers av vårt langstrakte land. Da med TS-standard oppgjør og postens satser.
Har en del GG-referanser fra både kjøp og salg. De finnes i Goodguy tråden.
PM for spørsmål, bud, skambud, kjærlighetserklæringer, trusler, osv
Noen få Hairlines på låsen er det eneste jeg kan finne av slikt. Kassen, bezel og saphire krystall er etter hva jeg klarer å se, feilfritt.
43 mm. Diameter u/krone, men bærer noe mindre pga. dykkerbezelen.
Nydelig blå sunburst skive som elsker lys.
Vanntett til 200 m.
Pris: Jeg ga rett i overkant av 6600,- Prøver meg på 4000,-/bud for denne. Ny pris: 3000,- ferdig prutet.
Jeg mener dette er en fair pris, stand og alder tatt i betraktning. Er du uenig, er du velkommen til å legge inn et velbegrunnet bud.
Selger og klokke befinner seg normalt i Fredrikstad (på hyttetur frem til helgen) og er tilgjengelig for en hyggelig f2f innenfor en fornuftig radius
Kan selvfølgelig også sendes på kryss og tvers av vårt langstrakte land. Da med TS-standard oppgjør og postens satser.
Har en del GG-referanser fra både kjøp og salg. De finnes i Goodguy tråden.
PM for spørsmål, bud, skambud, kjærlighetserklæringer, trusler, osv
Redigert: