Certina DS First Auto - Bang for the bucks?

Definitivt ja, dette er en sporty og elegant beater.
40mm er en fin størrelse, solid og velprøvd ETA verk, rated til 200m.

Angrer på at jeg solgte min.:(

Ja!

Certina er en tradisjonsrik produsent som har levert bra klokker i mange år.
Kvalitetsfølelsen er veldig bra.

Kvalitetsfølelsen er absolutt tilstede. Jeg solgte min grunnet den ikke fylte noe hull i samlingen lenger.
Hiv på en admiral grey nato så blir det meget sporty i tillegg!

En kjenning av meg har denne klokka, og har hatt den i litt over 1år. Jeg tror han er veldig fornøyd, og selv syntes jeg klokka "er oppskriften" på en diskre, nøytral og lekker hverdagsklokke. Som sagt, løp å kjøp..... Med nato!

Eller spar til sub :D (måtte komme)

Flott klokke!

Personlig ville jeg tatt en titt på DS-1 også! Dette er kanskje min favoritt av de to! Gir meg litt TH Carrera vibber...

GetFile.aspx

Flott klokke!

Personlig ville jeg tatt en titt på DS-1 også! Dette er kanskje min favoritt av de to! Gir meg litt TH Carrera vibber...

GetFile.aspx

Jeg hadde bestemt meg for å kjøpe denne, men så hadde dessverre ikke den lokale urmakern den på lager. Og jeg turte ikke kjøpe noe på nett, som jeg aldri hadde sett IRL.

Dritfet klokke ivertfall!

Jeg har hatt min First Auto i ca ett år nå. Jeg er veldig forbøyd! Jeg synes den har mye bedre finnish enn DS1 både på kasse og skive. Lumen er riktig så bra, og den går 2-5 sek feil i døgnet. Det eneste jeg ikke liker med klokken er det flate feltet på kassen mellom hornene vist her:

002.jpg

Men det er jo ikke noe problem med original lenke:

021.jpg

Men om du sikler på denne bør du også vurdere Sinn 556I:

783724d1344227770-eyes-prize-what-you-saving-sinn556.jpg