Certina

HUJ

Medlem
22. des. 2014
Hei

Jeg har en Certina automatic DS-2 SuperPH1000m.Klokka har ligget i skuffen i 35 år.Den har noen riper her og der men er fullt brukbar.
Hva er verdien på en slik klokke, service er ikke tatt.

Hilsen Bjørn

Hei

Jeg har en Certina automatic DS-2 SuperPH1000m.Klokka har ligget i skuffen i 35 år.Den har noen riper her og der men er fullt brukbar.

Hilsen Bjørn

Last opp noen bilder så får du god input fra de dyktige vintage ekspertene her :) Vi er veldig begeistret for bilder.....

Hei

Hilsen Bjørn

Jeg tror jeg ga ca 4000 for min - for ca ett år siden.
Sånn passe ripete - som disse klokkene skal være:)

DS2-ph1000m_front.JPG

Håvar

Redigert:
Morsomt at denne skulle komme opp nå. Jeg fikk nylig noen gamle klokker av faren min, bl.a. en DS-2 Super ph1000m. Far kjøpte denne ny, den hadde originalt sort skive. Men det hadde kommet en lekkasje fra kronen, derfor ble skive og visere byttet.

wjex8Ku.jpg

KgpWCo8.jpg

Den er nok for stor for mine håndledd.

3608Bah.jpg

Den har original Certina-lenke med Scuba-funksjon.

08tdvFm.jpg

Glasset har en del riper. Men det er jo vanvittig tykt på disse klokkene så jeg tror ikke det skal være noe problem å våtslipe de vekk.

Det blir nok aldri aktuelt å selge denne men kunne gjerne tenkt meg litt info på hvor mye det ville koste å ta en service på den. Min har også ligget i skuff i mange herrens år uten service.