CHF styrkes

Latterlig. Men det kan jo ikke holde!
Når jeg satt meg på lista for en 5711 i mars 2013 kostet den momset inn til landet 154k med dagens kurs rundt 234k..
Herlig med 4k opp hver mnd:)

Godt liste ikke er bindene ;)
 
Og jeg som nettopp solgte Suben min :rolleyes:. Ja, ja. Glad jeg ikke har lån i sveitserfranc i alle fall.

Todda
 
Sterk sveitserfranc og svak krone :rolleyes:

Men prisene har allerede gått opp i fjor. Ser at JLC ikke har endret prisene på nettet, men de har blitt dyrere iløpet av 2014 her i Norge.
 
Man skal være glad man ikke er Lasse Kjus...

Det er sikkert mange grunner til å være glad man ikke er Lasse Kjus, men han har jo investert i sveitserfranc, så når den valutaen styrker seg, er sikkert han fornøyd. Det er verre for de som har lån i sveitserfranc og får utbetalt lønna i norske kroner.
 
Det er sikkert mange grunner til å være glad man ikke er Lasse Kjus, men han har jo investert i sveitserfranc, så når den valutaen styrker seg, er sikkert han fornøyd. Det er verre for de som har lån i sveitserfranc og får utbetalt lønna i norske kroner.

Kjus som virker så trivelig, har jeg gått glipp av noe? :rolleyes:
 
Det er sikkert mange grunner til å være glad man ikke er Lasse Kjus, men han har jo investert i sveitserfranc, så når den valutaen styrker seg, er sikkert han fornøyd. Det er verre for de som har lån i sveitserfranc og får utbetalt lønna i norske kroner.

Nope. Artikkelen er klønete formulert. Han har (muligens hadde, jeg bare kom på saken når denne tråden ble opprettet i dag) spekulert i at CHF skal falle mot NOK, og taper penger dersom han ikke allerede har trukket seg ut.

Får håpe han har gjort det da.
 
Kjus som virker så trivelig, har jeg gått glipp av noe? :rolleyes:

Jeg synes også at Kjus virker hyggelig, men livet mitt ville bli nokså komplisert hvis jeg plutselig ble ham. Familien min ville for eksempel tro jeg var gal, og hunden min ville ikke kjent meg igjen.
 
Hva med han her, da, han har to ganger vært i DN og angret på at han ikke gikk ut forrige gang - siste her fra 12. desember er jo episk, med:

"Jeg var ikke så lur at jeg gikk ut. Hadde jeg visst at kursen skulle akselerere slik den har gjort nå hadde jeg gått ut, tror jeg. Nå er det skikkelig fyr i det, så nå kommer jeg til å sitte med valutalånet. Jeg går ikke ut nå, for jeg regner med det kommer til å gå ned igjen."

Da var den på 7,6 - så lånet må vel ha steget med ytterligere 7-800.000. Får se om det blir en tredje gang i DN :p

http://www.dn.no/nyheter/finans/2014/12/12/2153/Valuta/valutaln-har-kt-500000-p-tre-uker
 
Han preger forsider i DN imorgen... Naturlig nok

9abd13e95819b402d3fc490f88f7bb81_zpsf45ae5d2.jpg


5002015c16cc5b49020c503973dfc2f2_zpsbad796e1.jpg