Solgt Chr.Ward C9 Harrison Blue Chronograph

Medlem
8. mars 2014
Sted
Oslo
Jeg kjøpte direkte fra Christopher Ward i juli 2014. Chr.Ward gir 5 års garanti på klokken, altså er det ca fire og et halvt år garanti igjen. Jeg sendte den tilbake til Chr.Ward for rep. i august fordi jeg syntes sekundviseren hoppet litt, noe de ordnet meget raskt og effektivt, og til og med refunderte portoen. Super service. :)

Brukt i rotasjon med ca 8 (litt varierende tall :p ) andre klokker siden, så den polerte bezelen har litt deskdiverswirls, men ingen store merker. Klokken er i god stand ellers. Jeg legger den ut fordi det er min tredje klokke fra Christopher Ward og jeg vil gjerne ha litt forskjellig, men det er med litt tungt hjerte for jeg syns den er helt utrolig fin.

Features
Swiss made
Worldwide limited edition of only 250 pieces
25 Jewel customised automatic chronograph movement
Hand polished surgical-grade stainless steel case
Hr/min chronograph function
See-through back plate
5 atm water resistant case
Anti-reflective sapphire crystal
Adjustable Alligator strap with easy opening butterfly clasp
Unique engraved individual serial number
Beautiful presentation case and owner's handbook

Technical
Diameter: 43mm
Height: 13mm
Calibre: ETA 7750 (Modified)
Vibrations: 28,800 per hour

En del bilder av denne samt søsteren uten chronograph her: http://www.watchitallabout.com/christopher-ward-blue-c9-auto-chrono-photoshoot/ (Merk at den jeg selger kommer på en mer nøytral sort alligatorskinnrem.)

Det første bildet er fra Christopher Ward. Resten er av den faktiske klokken til salgs.
c9-chr-sbbr_newestversion.jpg

15658376177_657afbd880_c.jpg

15825117966_24a77c24cb_c.jpg

15825113336_b1a3d93073_c.jpg

16380502495_9f7dd7759b_c.jpg

16354528706_3c8367c3b3_c.jpg

Og så noen bilder i unboxing-tråden her: Unboxing.

Klokken befinner seg i Oslo - og f2f foretrekkes, men den kan naturligvis sendes mot at kjøper betaler frakt på forskudd. Tenkte meg ca 7.000,- for denne pluss ev. frakt.

Aktuelle bytteforslag tas imot med glede, men jeg kan vel være litt kresen. Bør være noe relativt nytt/i meget god stand. Kan godt diskutere mellomlegg begge veier, men helst ikke mer enn 5k opp eller ned.

Redigert: