Jeg synes den er pen
Mulig den er litt i høyeste laget for meg som dressklokke? Hvordan er den å bære?
Elegant er første ordet jeg tenker! Og kanskje litt retro også?
Rart (og litt synd) at det ikke er mer Christopher Ward på sonen egentlig. De har jo flere gode og fine klokker i budsjettklassen.
...
Rart (og litt synd) at det ikke er mer Christopher Ward på sonen egentlig. De har jo flere gode og fine klokker i budsjettklassen.
En del av konseptet er at de ikke bruker store summer på markedsføring. De satser heller på word of mouth. Salg skjer kun fra websidene. Siden man ikke kan holde klokkene i hånden før man kjøper har de en åpen 60-dagers retur, no questions asked. De har også fem års garanti.Personlig har jeg ikke hørt så meget om dem, så det skyldes nok kanskje manglende markedsføring?
En del av konseptet er at de ikke bruker store summer på markedsføring. De satser heller på word of mouth. Salg skjer kun fra websidene. Siden man ikke kan holde klokkene i hånden før man kjøper har de en åpen 60-dagers retur, no questions asked. De har også fem års garanti.
C11 Automatic. Den er ny for året. Bedre bilder fra det virkelige liv finnes på det dedikerte CW-forumet: her. Se for eksempel under Gallery, eller bruk søkefunksjon.
C11 Automatic. Den er ny for året. Bedre bilder fra det virkelige liv finnes på det dedikerte CW-forumet: her. Se for eksempel under Gallery, eller bruk søkefunksjon.
C60 Trident er en av CWs klassikere. Jeg har i bestilling er FLE blå C60. Her er den vanlige C60:
C60 Trident er en av CWs klassikere. Jeg har i bestilling er FLE blå C60. Her er den vanlige C60:
![]()
(Ikke min, bildet er lånt.)