Solgt Christopher Ward C60 GMT

Medlem
8. mars 2014
Sted
Oslo
Kjøpt januar 2015 direkte fra Christopher Ward online. Dette er en modell som er erstattet nå - så jeg finner ikke noe spesifikk info på hjemmesiden til ChristopherWard. Men, her kan du lese litt om samme modell - bare litt andre farger enn min: http://www.ablogtowatch.com/christopher-ward-c60-trident-gmt-watch-review/
Christopher Ward gir 5 år garanti på urverket - så det er lenge igjen. :)

Jeg ønsker 4.000,- for denne.

Kommer med original lenke som er lite brukt. (se første bilde under) Hos meg har den stort sett stått på skinn, nato eller en annen lenke. Lenken er flott, men noe helt vanvittig vanskelig å size. Det er push-pins med krager eller hva det nå heter - og de sitter noe så inni gampen. Så ved sizing klarte jeg å knekke to av pinnene. Hvis du har større håndledd enn meg (ca 18cm hvis jeg husker riktig) kan jeg høre med Chr.Ward om det går an å få nye tilsendt. Ev. er det mulig at det er standardstørrelser så en lokal urmaker kan fikse det.

Klokken er i strøken stand så vidt jeg ser - men den er brukt (lite), så det er mulig det er noen swirls. :)

Klokken befinner seg i Oslo - men kan sendes med norgespakke for kjøpers regning og ansvar. Klokken sendes da så snart penger er på konto. Men aller helst f2f i Oslo.

Si fra om det er noe du lurer på eller ønsker bilder eller noe. :)

Ps: Klokken går litt for fort (5-8 sek) på hånden har jeg målt - og litt saktere (3-6 sek) hvis den får stå i f.eks winder med 12-tallet opp.

Mine bilder:
16511549529_55e167abc4_b.jpg

16193590337_a281bb8b6f_b.jpg

16311750220_bb27397364_b.jpg

16085211858_46abb2e604_b.jpg