Det er med tungt hjerte at jeg legger denne for salg, da det er min første klokke (sett bort fra for 20 år siden), men den får dessverre lite armtid:
Citizen Attesa AT8044-56E Eco-Drive:
Den passer en gadget-folk, siden den er radiostyrt og har solcellepanel.
Dvs. den trenger aldri bytte batteri eller stilles.! Går alltid nøyaktig.
Den er også laget av DLC-coatet/hardnet titan, så den ripes ikke opp så lett heller.
I tillegg er den liten, flat og superlett. Superkomfortabel. Mikrojustering på lenke (bare å klemme inn og justere ved låsen!). Høy kvalitet og finish!
Vanskelig å se på bilder, men det er så mange blanke polerte detaljer som gjør at den blinker og skinner ekslusivt. I og med at jeg har fylt på ganske radig med andre klokker rett etter innkjøpet, har denne ikke blitt brukt mye - SOM NY!
Koster ny ca 8500,- inkl mva fra Japan pluss frakt.
Vurderes solgt, prisantydning hbo kr 6500,-.
EDIT: Kjenner jeg angrer allerede - tar derfor bud til vurdering, og forbehold om å trekke annonse.
Citizen Attesa AT8044-56E Eco-Drive:
Den passer en gadget-folk, siden den er radiostyrt og har solcellepanel.
Dvs. den trenger aldri bytte batteri eller stilles.! Går alltid nøyaktig.
Den er også laget av DLC-coatet/hardnet titan, så den ripes ikke opp så lett heller.
I tillegg er den liten, flat og superlett. Superkomfortabel. Mikrojustering på lenke (bare å klemme inn og justere ved låsen!). Høy kvalitet og finish!
Vanskelig å se på bilder, men det er så mange blanke polerte detaljer som gjør at den blinker og skinner ekslusivt. I og med at jeg har fylt på ganske radig med andre klokker rett etter innkjøpet, har denne ikke blitt brukt mye - SOM NY!
Koster ny ca 8500,- inkl mva fra Japan pluss frakt.
Vurderes solgt, prisantydning hbo kr 6500,-.
EDIT: Kjenner jeg angrer allerede - tar derfor bud til vurdering, og forbehold om å trekke annonse.
Redigert: