Citizen Nighthawk

Heisann!

Jeg har denne klokken, dog med skinnreim :)
Kjøpte den i 2004-05, og jeg er meget godt fornøyd med den :)
Jeg liker utseende :D
Solid og tåler en trøkk.
Så er det fint at den går på solkraft :)

Synes den var stilig, dog litt vel mye informasjon på skiven for min smak. Ser ut som bra value, citizen er jo jevnt over veldig bra.

Har selv en Eco-drive. Den kan ligge i en mørk skuff i månedsvis og går like godt når den tas frem igjen - men det skjer jo ikke mer :)

Synes nok at skiven på den du ser på er ganske rotete, men kassen og klokken ellers ser jo tøff ut.

Flere som sier skiven er rotete....ja,jo..... de har rett i det, men det er det som gjør denne klokken syns jeg :D
Så har den bra lum ;)

Sikkert ingenting å

si på kvaliteten men personlig syntes jeg det skjer litt for mye på skiven. http://www.ebay.com/itm/Citizen-BM6...istwatches&hash=item336e0ed340#ht_1646wt_1037 . Da har vi denne som et motstykke til det. Jeg fallt umiddelbart for den og nå er den på vei i posten. Koster ingenting og kvaliteten er nok bra. Eneste er nok at et reimbytte må til men sånn er livet. Blir rart å ta på seg en batteriklokke igjen. 17 år siden sist jeg hadde det på armen. Alltid likt mekaniske ur, tanken på at de på en måte er en integrert del av deg, dvs dauer du stopper de :eek: . Men gleder meg

Kan se ut som at det ble en annen rar klokke i stede! Jeg la inn bud på noe mye dyre! :p så får man se om det kanskje kan bli en slik seinere! =)

tidvise helt, hvilken ble det istedet da? Nyfiken på hva du kastet deg over istedet. :cool:

jeg vant en auksjon på Eabay på http://www.upscaletime.com/meccanic...-titanium-luxury-watch-w206gmtr1-428-ylw.aspx

Men den jævla idioten slettet budet og fjernet annonsen fra Ebay etter jeg vant.. Sa at han hadde lagt ut en klokke han ikke hadde.. Ser jo ut som at han har den på webshopen sin enda.. jeg vant med et bud på 975 usd, noe som da sikkert ble for lavt.. Håpløst!

Får du da lagt igjen negativ feedback når han sletter annonsen?

Går det ikke og legge inn klage på det ?

Jeg har ganske nylig ervervet meg en Nighthawk. Synes den virker litt simpel, men det kan skyldes at jeg antageli har fått Titaniums utgaven som er lettere enn jeg er vant til. Lenka er nok det jeg synes gjør kvalitetesfølelsen litt lavere enn f.eks seiko jeg har i samme prisklasse. Mye mulig stainless utgaven føles bedre. Størrelsen på klokken er veldig fin, og det plager meg heller ikke at det er vel mye tall på skiva.

Får du da lagt igjen negativ feedback når han sletter annonsen?

Nei... det gikk vist ikke..

Fikk bare en mail fra Ebay..

Dear eBay Community Member,
The bid that you entered for the item (290633658251) has been cancelled. You can view the reason provided for the cancellation by selecting the (bid history) link from the individual item page.

Please be cautious if you are contacted about purchasing this item after the bid has been cancelled and as always avoid paying for your eBay item using instant wire transfer services through Western Union or MoneyGram as these payment methods are unsafe when paying someone you do not know.

Regards,
eBay