Citizen Promaster vs Suunto all core black

Medlem
2. juni 2012
Sted
Bergen
Hei!

Skal ha en hverdagsbeater som tåler en støyt. Har ikke erfaring med noen av klokkene. Noen som kan komme med anbefalinger? Citizen Promaster Diver 200m med dybdemåler, skjermer x2 eller All core black?

Begge to er flotte ur. For en ungfole som deg er kanskje Suuntoen litt freshere. Fruen min liker de, Everest edition vel og merke. Jeg er mer på den gode gamle Promasteren.

Hei!

Skal ha en hverdagsbeater som tåler en støyt. Har ikke erfaring med noen av klokkene. Noen som kan komme med anbefalinger? Citizen Promaster Diver 200m med dybdemåler, skjermer x2 eller All core black?

Slik jeg ser det:

Citizen promaster Diver 200m er en knall hverdagsklokke, tåler det meste og kan bli med på tur og mekking.

Suunto All core black er den perfekte turklokka hvis du ønsker å vite høyde, temp, etc. "Utstyrsklokke" som har alt + litt ekstra.

Kunne godt tenkt meg en Suunto, men mest fordi jeg allerede har en hverdagsbeater. Suuntoen havner litt mer i tur og reisekategori for min del. :)

Jeg har tenkt å bruke klokken i førstegangstjenesten, vil derfor ikke ha en "pen-klokke" med skinnreim osv ;)

Den eneste ekte beater jeg har hatt er en Citizen promaster kjøpt i 1998 i egypt... Tror ikke de har forandret designet - ikke nevneverdig i hvert fall, som jeg kan lese meg til.

Av alle klokker jeg har hatt, er dette den sanne beater. Den har vært med på alt. Det har aldri vært noe galt med den.

Den eneste ekte beater jeg har hatt er en Citizen promaster kjøpt i 1998 i egypt... Tror ikke de har forandret designet - ikke nevneverdig i hvert fall, som jeg kan lese meg til.

Av alle klokker jeg har hatt, er dette den sanne beater. Den har vært med på alt. Det har aldri vært noe galt med den.

Denne da kanskje? Kjöpte den selv i 91-92mener jeg det var. Min bror har den idag, går som en klokke. Uforandret design i de over 20 årene den har eksistert. En oppgradering eller to innvendig er det eneste som har skjedd med modellen. Classic

285068e776082956509b33bac7959f3c.jpg