En nydelig klokke fra Citizen nær mint stand. Stålkasse med polerte kanter, kronebeskyttelse og kjede i både børstet og polert stål. Lettere domet safirglass med med særdeles god antirefleksbehandling. Ser man klokken rett ovenfra er glasset helt usynlig. Dette er den mest "lettleste" klokka jeg har sett noengang.
Kassen er 44mm i diameter eksl. kronen og 14mm tykk men den relativt beskjedne lug-til-lug-lengden på 48mm gjør at den ikke blir for massiv på armen.
- Tykt, buet safirglass med meget god AR-behandling på under- og overside
- Vanntett til 200m/20 bar
- Automatisk Miyota 9012 urverk med 24 juveler
- Gjennomsiktig bakside
- Selvlysende visere og timemarkeringer
Større, og flere bilder.
Noen ytterst få hairlines på låsen og to små dings ytterst på kassen mellom 4 og 5.
Kjøpt i januar 2015 og har stort sett ligget i klokkeskrinet. Leveres med original boks, manual og internasjonal garanti.
Ved bytte er jeg interessert i å bytte opp, eller til siden.
5000,-
Kassen er 44mm i diameter eksl. kronen og 14mm tykk men den relativt beskjedne lug-til-lug-lengden på 48mm gjør at den ikke blir for massiv på armen.
- Tykt, buet safirglass med meget god AR-behandling på under- og overside
- Vanntett til 200m/20 bar
- Automatisk Miyota 9012 urverk med 24 juveler
- Gjennomsiktig bakside
- Selvlysende visere og timemarkeringer
Større, og flere bilder.
Noen ytterst få hairlines på låsen og to små dings ytterst på kassen mellom 4 og 5.
Kjøpt i januar 2015 og har stort sett ligget i klokkeskrinet. Leveres med original boks, manual og internasjonal garanti.
Ved bytte er jeg interessert i å bytte opp, eller til siden.
5000,-