Clutch veske

Medlem
10. mars 2011
God kveld
Fikk så gode tips sist, spør derfor igjen.
Kona ønsker seg en clutch veske i sort(ikke MC), flott med tips forskjellige prisklasser da jeg er helt blank:)

Mvh
Mysil

Jeg synes Prada har fine clutcher. Liker det litt diskrét og elegant. Store og/eller prangende logoer har jeg aldri skjønt meg på, men smaken er nå engang som baken. ;)
NMV0M5F_bk.jpg

Her hjemme går det i YSL og Mulberry om dagen. LV er tydeligvis ikke like populært lenger.

Å hjelpes her på klokke forumet diskuteres det til og med dame vesker:eek::D

Så vidt jeg har skjønt i heimen, så var gleden like stor når en verifisert ekte "vintage" Chanel 2,55 "clutch veske" kom i hus, som om far skulle bragt inn en "red-sub" i hus.

Tror fruen betalte ca. kr 25K for dette for meg uforståelige ikon av en veske.

• Liker
Reaksjoner: uret
Å hjelpes her på klokke forumet diskuteres det til og med dame vesker:eek::D

Så vidt jeg har skjønt i heimen, så var gleden like stor når en verifisert ekte "vintage" Chanel 2,55 "clutch veske" kom i hus, som om far skulle bragt inn en "red-sub" i hus.

Tror fruen betalte ca. kr 25K for dette for meg uforståelige ikon av en veske.
Den burde jeg faktisk kommet på og outet selv. Frøkna gaper hver gang hun ser en ekte slik. Dette blir dyrt for meg..

Er detta mulig ??
Har for lenge siden skjønt at en hel del av brukerne her inne er det som på moderne språk kalles for "metroseksuelle" med fast forankring på vestsia ta Oslo. Men allikavæl ..
Men detta er vel kanskje vanlige temaer rundt om i dusjene på tennisklubber mens dere barberer legger og baller ...

• Liker
Reaksjoner: Prowler
Er detta mulig ??
Har for lenge siden skjønt at en hel del av brukerne her inne er det som på moderne språk kalles for "metroseksuelle" med fast forankring på vestsia ta Oslo. Men allikavæl ..
Men detta er vel kanskje vanlige temaer rundt om i dusjene på tennisklubber mens dere barberer legger og baller ...
Ha-ha-ha!!
Skjeggete, feit og fæl som jeg er, så kjenner jeg meg ikke akkurat truffet. Spiller ei heller tennis eller barberer legger og baller:D
Du skjønte kanskje ikke at diskusjonen går på gaver til damene og ikke vesker til oss selv?:D

Merkelig dette her, et nytt ur til 25K er rent ut å anse som billig, mens en håndsydd skinnveske til samme pris, oppleves som fullstendig vanvittig.

• Liker
Reaksjoner: Mysil
Er detta mulig ??

Håper lesekunnskapene er såpass @steind at du skjønte det ikke var til meg. Hvis ikke, gi beskjed så skal jeg forklare det på en bedre måte.

Er detta mulig ??
qq8ri.gif

Ha-ha-ha!!
Skjeggete, feit og fæl som jeg er, så kjenner jeg meg ikke akkurat truffet. Spiller ei heller tennis eller barberer legger og baller:D
Du skjønte kanskje ikke at diskusjonen går på gaver til damene og ikke vesker til oss selv?:D

Merkelig dette her, et nytt ur til 25K er rent ut å anse som billig, mens en håndsydd skinnveske til samme pris, oppleves som fullstendig vanvittig.

Å betale 25k for noe som har en funksjonalitet man kan få for under 1k er vanvittig, men det er forskjellige former for vanvidd. Vi her inne er i klokkevanviddets vold; enkelte andre lider av veskevanvidd. Eller vanvidd som manifesteres i hifi, bil, skytevåpen ...