Den burde jeg faktisk kommet på og outet selv. Frøkna gaper hver gang hun ser en ekte slik. Dette blir dyrt for meg..Å hjelpes her på klokke forumet diskuteres det til og med dame vesker
Så vidt jeg har skjønt i heimen, så var gleden like stor når en verifisert ekte "vintage" Chanel 2,55 "clutch veske" kom i hus, som om far skulle bragt inn en "red-sub" i hus.
Tror fruen betalte ca. kr 25K for dette for meg uforståelige ikon av en veske.
Ha-ha-ha!!Er detta mulig ??
Har for lenge siden skjønt at en hel del av brukerne her inne er det som på moderne språk kalles for "metroseksuelle" med fast forankring på vestsia ta Oslo. Men allikavæl ..
Men detta er vel kanskje vanlige temaer rundt om i dusjene på tennisklubber mens dere barberer legger og baller ...
Er detta mulig ??
Har for lenge siden skjønt at en hel del av brukerne her inne er det som på moderne språk kalles for "metroseksuelle" med fast forankring på vestsia ta Oslo. Men allikavæl ..
Men detta er vel kanskje vanlige temaer rundt om i dusjene på tennisklubber mens dere barberer legger og baller ...
Er detta mulig ??
Ha-ha-ha!!
Skjeggete, feit og fæl som jeg er, så kjenner jeg meg ikke akkurat truffet. Spiller ei heller tennis eller barberer legger og baller
Du skjønte kanskje ikke at diskusjonen går på gaver til damene og ikke vesker til oss selv?
Merkelig dette her, et nytt ur til 25K er rent ut å anse som billig, mens en håndsydd skinnveske til samme pris, oppleves som fullstendig vanvittig.