Coke or Pepsi, wait untill the "Fat Lady" sings?

Disse pakkene har en tendens til å være "konstruerte", men hva er forskjellen ?
Original kjøpskvittering på en snart 30 år gammel klokke er.... vel, abisiøst. Garantikortet er også meningsløst utover komplettismen da garantien jo har gått ut for lenge siden.

Det man må forstå er at disse komplette pakkene koster hva de gjør fordi folk, samlere, samler spesifikt på dem og ikke klokkene isolert selv. Er du en av dem er det jo helt åpenbart at du må vente og finne riktig objekt. Skal du derimot ha en klokke av sentimentale årsaker du har tenkt å bruke og kose deg med er det dog muligens en annen sak.

Kortversjonen er vel at jeg mener at du må finne ut hva du egentlig vil ha og hvorfor og så agerer du ut i fra det.

Jeg er ganske enig med deg ChristianN. Sjansen for at kvittering følger med på noe gammel er nok liten. Jeg vil tro mange bar har pakket opp klokken og kastet alt det unødvendige. Eller at de har arvet klokken og så ligger gamle kvitteringer og tilbehør bortgjemt et sted man ikke finner. Liker allikevel at ting er komplett, men klokken er jo det viktigste.

Gjør det så mye enklere å selge igjen senere.

Helt enig, men av og til må man være litt pragmatisk; snakker vi 30 år gamle klokker vil kompletthet koste en del. Men man kan jo selvsagt være heldig, de dukker opp fra tid til annen :).

Helt enig, men av og til må man være litt pragmatisk; snakker vi 30 år gamle klokker vil kompletthet koste en del. Men man kan jo selvsagt være heldig, de dukker opp fra tid til annen :).

Jepp, men akkurat på denne klokken skal selger få svette litt en stund til. Det er pengene det står på. Ser han omtrent selger alt han eier å har på nettet, har en haug annonser ute med alt fra klokker til sofa. Skal jeg tippe har nok kjøpt ny bolig eller noe slikt og trenger realisere pengene. Den er for dyr foreløpig etter min mening, så får vi se om den kommer ned.

Jeg koser meg videre i jakten, da jeg vet så fort noe kommer i hus så starter man å titte på noe annet. Må også kjøpe ny bil, da jeg snart blir far, samt betale for bryllup. For å ikke snakke om alle de tingene man trenger til en baby! Tenk hvor mange klokker det er i babyutstyr!

Hehe huff. Har hatt noen slike "selge nesten alt jeg eier på finn.no" sesjoner i mitt liv, helt uten behov for å realisere penger forøvrig ;).

Men uansett, her er det jo bare snakk om å vente på riktig klokke og / eller riktig pris. Gleder meg til å jakte på en GMTII selv, mon tro hvor i rekken den kommer til å havne..... :)