Leste jeg vintage Gucci bagger?
Jeg ville valgt den som var kjøpt i 2008. Dette er fordi jeg tror at man ikke kan stille GMT-viseren uten å måtte hacke urverket på den fra 1982.
Jeg trodde pepsi og coke gikk ut av produksjon ila z-serien, noe som tilsier en gang i 2006
Den danske delen av familien har agenturet på en del spennende luksus merker. Min far og mor har derfor fått mye til feiringer av runde år opp igjennom. Vanskelig å la vakre gamle skinnvesker ligge å mugne.
Den nye klokken er en z-serie modell, men kvitteringen fra salgsdato er fra 2008. GMT Master History sier produksjon stoppet 2007 for z-serien? http://gmtmasterhistory.com/gmt-master_ref_16710.html
Fornuften sier den nyeste, men det er jo det sentimentale som gnager. Historien er så mye bedre med den gamle. Tenk å kunne fortelle: Dette er en Rolex GMT Master fra 1982, mitt fødeår. Den har en blå og rød bezel også kalt "Pepsi". Som du kan se har den et forhøyet plexiglass og en sjelden matt dial, da fleste parten av dem ble levert med en ny blank variant.
Er litt gjevere enn å si at dette er en 4 år gammel Rolex GMT Master II med Coke Bezel?
Det er rundt 25 år som skiller de to. Er derfor redd for at jeg skal få så mye styr med den gamle og at jeg vil betale for mye. Hadde den vært under 25.000, så hadde det blitt den. Siden de koster det samme heller jeg mot den nyeste. Er det helt feil å få satt på en Pepsi dersom den originalt er Coke?