Collector Conversation på WatchBox Studios

Synes disse diskusjonene er like bra som de Hodinkee har.

Ikke så værst, men de kunne godt sagt hvem han var. Jeg synes mange av hodinkee sine intervjuere er flinkere til å styre diskusjonen så den blir interessant.

Btw burde Tidssonen starte sin egen YouTube kanal og ta runden med noen av sonens mer interessante samlere :)

Ikke så værst, men de kunne godt sagt hvem han var. Jeg synes mange av hodinkee sine intervjuere er flinkere til å styre diskusjonen så den blir interessant.

Problemet mitt med Hodinkee er at de ofte intervjuer sportstjerner eller musikkere som ser ut som de bare har en klokkesamling fordi de liker å vise hvor rik de er enn at de er genuint interessert i klokker. Sier ikke at andre ikke blir intervjuet. Det intervjuet med Navy Seals fyren var jo superinteressant og John Mayer intervjuene er supre.
Jeg er meste interessert i historien bak klokkene, f.eks. at han fyren måtte fly fra Singapore til London tilbake til Hong Kong for å hente klokka, i stedet for at bare vant klokka forbindelse med golfturnering.

Det ser ut til at WatchBox ofte intervjuer folk i asia regionen, så jeg forventer ikke at de er så kjente her i vest (pluss, de er vel vanligvis ikke kjendiser).