Concierge tjenesten til DNB

Medlem
7. okt. 2013
Hei, har et kundeprogram fra DNB som gjør at jeg får tilgang til deres "concierge." Noen som har erfaring fra denne tjenesten? Hva klarer de egentlig å fikse?

Sendte de en mail på en klokke det er lang ventetid på, blir spennende å se responsen.

Stort sett er de flinkest med bord på restauranter, gjestelister på utesteder og fly/hotell/leiebil, men morsomt om de får til noe på klokker.

Har aldri brukt denne, men hadde jo vært greit å se hva de kan hjelpe med. Del gjerne erfaringer etterhvert...

Er dette en betalbar tjeneste? Regner vel egentlig med at kundeprogrammet gir tilgang, men at man betaler for bruk...

Jeg ble en gang forsøkt solgt et kundeforhold i DNB gjennom Saga Gold, men etter vi hadde gått igjennom økonomien min kunne jeg vise ham regnestykket på hvor mye jeg ville tape i året på å bytte fra mitt eksisterende eklektisk sammensatte knippe bankforhold. Entustastisk kunne selgeren, eh rådgiveren, fortelle meg at concierge-tjenesten kunne skaffe meg tilgang til kule utesteder. Jeg lurte i mitt stille sinn på om ikke bunken av tusenlapper diffensen utgjorde kanskje ville ha samme effekt ...

Anyway, en kollega bruke samme tjeneste til å skaffe seg et spill han ikke klarte å få tak i på slippdato. De ringte rundt til de fant en butikk langt ute i gokk som hadde et eksemplar, og fikk det ekspresslevert på døren samme dag.

Redigert:
Koster ingenting å bruke (dvs. man betaler bare for kundeprogrammet).

Såvidt jeg vet opereres både AMEX og DNB concierge fra samme sted. Som Entropy sier er de nok aller best på hotell/restaurant/utesteder/reise++ (og dette er vel også mer eller mindre de områdene hvor de også kan ha en liten edge i forhold til om man tar opp telefonen og gjør jobben selv).

De tar nok de fleste forespørsler/utfordringer på strak arm, men jeg tror nok forventningsnivået bør være tilsvarende det man har til "han ene kameraten i venneflokken som er ekstra flink til å overtale folk og får ting til å skje" ;) Ikke tryllekunstnere, men de gjør en skikkelig jobb.

Har benyttet meg endel av Concierge service som er tilknyttet Handelsbanken sitt Platinumkort, og har bare positive opplevelser! Flere ganger skaffet billetter til konserter som er utsolgt, med kort varsel. Samme med standup-show, dette fikset de på noen timers varsel. Ellers hotelltips og bordbooking på resturanter osv.

Jeg har brukt tjenesten en gang. Prøvde da å få de til å kjøpe billetter til en musikal i London for meg. Det klarte de dessverre ikke å få til selv om det var billetter ledig. De gav heller ingen tilbakemelding om at de ikke fikk utført oppgaven. Så endte opp med å kjøpe svartebørs i London. Det var første og siste gang tjenesten ble brukt.

Jeg vet at blant annet Expert operer med forhåndsbestilling, får du skrevet deg opp på en slik liste slipper du å ligge i sovepose :)

:) Jeg prøver å finne en presang til mine bortskjemte barn. Det ser ut til at eneste løsning blir å ligge i sovepose utenfor en elkjip-butikk i dagene før de får inn noen få eksemplarer.

Evt bit i det sure eplet og kjøp til overpris på finn.no :).

:) Jeg prøver å finne en presang til mine bortskjemte barn. Det ser ut til at eneste løsning blir å ligge i sovepose utenfor en elkjip-butikk i dagene før de får inn noen få eksemplarer.

PS4? :) Kunne hjulpet deg for et par dager siden men tror dessverre det var siste levering der jeg har tilknyttning.

Jeg har brukt TS-concierge sin tjeneste, og den fungerer perfekt.

Nå sist fikk jeg for eksempel en splitter ny og flott barnestol levert levert i butikk et steinkast fra mottager - til halv pris!

En gang fikk jeg advokathjelp som sparte meg for i verste fall kr 120.000,-

Nei, skit i banker og kredittkort og andre som tar seg klekkelig betalt.

Hvordan kommer man i kontakt med disse? Etsøk på concierge på dnb sine sider gir bare ett treff der det oppgis som inkludert i saga programmene.