Constellation Double Eagle

Medlem
9. mars 2011
Sted
Oslo
Fikk litt uventet tilslag etter et skambud på en slik...
Gave til kona!

Picture%203335.jpg

Blir nok suksess skal du se :)
Min kjære har en Constellation som har vært brukt omtrent kontinuerlig syv år. Hun er fremdeles fornøyd og forstår ikke helt hva jeg skal med så mange klokker eller hvorfor jeg bytter de ut til stadighet :confused:

Disse er utmerket på kvinner :)

Genta har vel hatt en finger med i designet på denne typen Constellation?

Blir nok suksess skal du se :)
Min kjære har en Constellation som har vært brukt omtrent kontinuerlig syv år. Hun er fremdeles fornøyd og forstår ikke helt hva jeg skal med så mange klokker eller hvorfor jeg bytter de ut til stadighet :confused:

Kan nesten sette "+1" på denne. Min har kun hatt den i 4 år. Meget flotte klokker.

Kan se ut som dette blir et mageplask folkens... 38mm oppleves som vesentlig større enn 35mm versjonen hun har prøvd tidligere! Vi får se om hun venner seg til størrelse eller om far må opprette nytt autosøk på e-bay...

Kanskje jeg må overta denne selv? Med de kraftige "klørene" og den graverte bezelen opplever jeg denne som røffere og mer maskulin enn jeg tidligere har tenkt på disse klokkene...

Disse er utmerket på kvinner :)

Genta har vel hatt en finger med i designet på denne typen Constellation?

Genta har designet flere Constellation modeller på 60- og 70-tallet, blant annet kassen til en pie-pan versjon.

Dette designet, som ble introdusert tidlig på 80-tallet med de distinkte "klørene" på begge sider av kassen er tegnet av en dame som heter Carol Didisheim.