Cool bag til 12 åring

Medlem
31. jan. 2009
Sted
her og der
Noen som har gode tips til god, cool og stilig BAG til jente på tolv ??

Hun svømmer og driver annen sport og trenger en god treningsbag ... whats hot or not ??

Noen som har gode tips til god, cool og stilig BAG til jente på tolv ??

Hun svømmer og driver annen sport og trenger en god treningsbag ... whats hot or not ??

Går ikke ungdommen med sånne døffel bægs nå til dags?

base-camp-duffel-xs-ARLZ_70J_hero.jpg

Disclaimer: Jeg verken er tolv eller har en tolvåring, så ta det med en klype salt :) Den bagen heter North Face Base Camp Duffel, forresten.

Ikke at jeg heller vet hva en 12 åring vil ha, men duffelbag fra enten north face eller Helly Hansen er i hvertfall gode som treningsbager da de tåler mye og er vanntette

Ikke at jeg heller vet hva en 12 åring vil ha, men duffelbag fra enten north face eller Helly Hansen er i hvertfall gode som treningsbager da de tåler mye og er vanntette

Sorry, men North Face baggene er ikke vanntette. Den er vannavstøtende og veldig bra men ikke vanntett.
Sist bevist når jeg var på Torp flyplass. Bagasjen var kjørt ut ved gaten like før flyet vi skulle fly ut med skulle lande.
Rett etterpå begynte det å regne - all bagasjen ble stående ute i friluft....

Når jeg kom fram til hotellet den kvelden så var det neste så det skvalpet i baggen. Alt var vått ... boken jeg hadde i baggen var det bare å kaste da alle sidene var klistret sammen.

Når det er sagt (skrevet) så har jeg hatt to north face bagger av ulik størrelse som jeg har brukt til alt mulig av turer i ulike temperaturer. De tåler mye, holder i mange år og er ganske hyggelig priset!