Corniche Watches

Thomas84

Støttemedlem
Medlem
14. aug. 2012
Sted
Rælingen
Er jeg helt skadet når jeg sikler på en Corniche? Jeg synes den er lekker, men har aldri prøvd en. Aner ikke hvordan følelse den gir, det er jo tross alt Quartz. Det skal sies at jeg sjelden bruker denne typen klokker, så jeg sliter litt med å rettferdiggjøre en dressklokke til 40+, selvom det selvsagt hadde vært det gjeveste.
Hva tror folket, kan det være verdt et forsøk?

Er jeg helt skadet når jeg sikler på en Corniche? Jeg synes den er lekker, men har aldri prøvd en. Aner ikke hvordan følelse den gir, det er jo tross alt Quartz. Det skal sies at jeg sjelden bruker denne typen klokker, så jeg sliter litt med å rettferdiggjøre en dressklokke til 40+, selvom det selvsagt hadde vært det gjeveste.
Hva tror folket, kan det være verdt et forsøk?

Jeg synes den er vakker - og siden den ikke har sekundviser, slipper du å se den rykkvise bevegelsen. Kjør på! Ellers finnes den også med hvit skive og blå visere:

Corniche-Heritage-40-1.jpg

Redigert:
Det er ikke den hakkete sekundviseren som skremmer meg mest, men heller fraværende kvalitetsfølelse. Jeg ser det har vært to stk her inne, men det står ikke mye om noen av dem. Quartz er quartz, og det er jeg ikke veldig fan av, men jeg liker designet. Får vel heller vente til jeg har råd til no skikkelig vel:)

Jeg kjøpte en hvit/"rosé" som dressbeater, men på armen falt den helt igjennom. Ingen tilstedeværelse, og det skyldtes ikke qurtzverket. Sendte den tilbake, fikk pengene igjen. Ingenting å si på servicen, de virket oppriktig lei seg for at jeg ikke var 100% fornøyd.

Jeg kjøpte en av de første som ble laget.

Hvit/rosé, med blå visere og brun reim. Limited edition 1 of 250. Det er en veldig flott klokke til en grei pris men fruen stakk av med denne da den kledde hun bedre :)

L.