Creation watches - Gebyrer?

Medlem
2. okt. 2014
Sted
Oslo
Hei!

Jeg tenker å bestille en klokke fra creationwatches, men lurte på litt spørsmål angående frakt. Ser at de bruker DHL som leverandør av bestillingen, og at det er gratis frakt til Norge. Kan jeg forvente andre gebyrer enn mva. etter bestilling? Noen som har erfaring med dette nettstedet? Takk for svar! :)

Beklager hvis jeg har postet i feil del av forumet.

• Liker
Reaksjoner: Nicolai
Har bestilt derfra selv. Bare gode erfaringer. Meget rask levering. Kan ikke erindre å ha fått noe tilleggsgebyr av noe slag.

Supert, takk for svar! Oppfølgingsspørsmål: Dersom jeg ikke er hjemme da klokken leveres, hva skjer da? Hentes på postkontoret?

Det vil jeg tro. Men DHL har faktisk kommet på døren.
(I motsetning til Posten/Bring som kun sender deg melding om at du ikke er/var hjemme, selv om du sitter der og stirrer lengselsfullt ut av vinduet som en oppspilt Irsk Setter med løpebein og urolig blære. )

• Liker
Reaksjoner: Hvalse og Pippen
Du får en mail fra DHL om henting +++. Her kan du endre adresse + kontaktinfo og velge et sted DHL kan legge igjen pakken (f.eks. 7-11 / Narvesen+++).

Supert, takk for svar! Oppfølgingsspørsmål: Dersom jeg ikke er hjemme da klokken leveres, hva skjer da? Hentes på postkontoret?

• Liker
Reaksjoner: Hvalse