Har bestilt rundt ti klokker fra creationwatches.com de siste årene.
De har alltid kommet raskt, og uten problemer.
Nå derimot har det blitt et problem. Jeg har kjøpt en Seiko SKX, og etter et par dager oppdaget jeg at det er dårlig print på dag-hjulet på klokken. Det ene benet på A i SAT f eks, mangler.
I tillegg til dette er datovisningen skeiv, og veldig lav. Så man ser bittelitt av morgendagens dato øverst i datovinduet.
Alt dette er jo flisespikkeri vil noen si, men når jeg bestiller en helt ny klokke forventer jeg at den skal være i orden.
Sendte mail til creationwatches og forklarte problemet.
Jeg foreslo at de kunne refundere 540 kr, sånn at jeg kan gå til en urmaker og få klokken fikset.
Evt kunne de betale for returkostnader og sende meg et nytt ur, eller gi meg 540 kr i rabatt på enda en ny SKX. Så selger jeg denne (med å oppgi feilene selvsagt) til en rabattert pris brukt.
Fikk svar relativt raskt, og de vil kun refundere 10$. 10$ ja!
Hvordan i all verden skal man få fikset noe som helst for 10$ spurte jeg.
Det kunne de ikke svare på, men 10$ var det MAKSIMALE de kunne refundere.
Jeg har nå startet en sak med PayPals buyer protection, og håper at de vil ordne opp.
Så ja, creationwatches er helt topp, helt til du får en klokke med feil på.
De har alltid kommet raskt, og uten problemer.
Nå derimot har det blitt et problem. Jeg har kjøpt en Seiko SKX, og etter et par dager oppdaget jeg at det er dårlig print på dag-hjulet på klokken. Det ene benet på A i SAT f eks, mangler.
I tillegg til dette er datovisningen skeiv, og veldig lav. Så man ser bittelitt av morgendagens dato øverst i datovinduet.
Alt dette er jo flisespikkeri vil noen si, men når jeg bestiller en helt ny klokke forventer jeg at den skal være i orden.
Sendte mail til creationwatches og forklarte problemet.
Jeg foreslo at de kunne refundere 540 kr, sånn at jeg kan gå til en urmaker og få klokken fikset.
Evt kunne de betale for returkostnader og sende meg et nytt ur, eller gi meg 540 kr i rabatt på enda en ny SKX. Så selger jeg denne (med å oppgi feilene selvsagt) til en rabattert pris brukt.
Fikk svar relativt raskt, og de vil kun refundere 10$. 10$ ja!
Hvordan i all verden skal man få fikset noe som helst for 10$ spurte jeg.
Det kunne de ikke svare på, men 10$ var det MAKSIMALE de kunne refundere.
Jeg har nå startet en sak med PayPals buyer protection, og håper at de vil ordne opp.
Så ja, creationwatches er helt topp, helt til du får en klokke med feil på.