Creationwatches ordnet opp

Medlem
24. aug. 2016
Sted
Molde
Tenkte jeg måtte lage en tråd om Creationwatches og en erfaring jeg nylig hadde.

Jeg bestilte meg en SSA309J etter at de fikk den tilbake "in stock" etter å ha vært tomme en stund.. disse klokkene gikk fort unna til prisen så her gjaldt det å være rask.

Som vanlig så kom klokken lynraskt, men til min store forskrekkelse så hadde den store hakk av den typen som umulig kan ha skjedd under transport på siden av kassa.
P1090913.JPG

Etter å ha lest ymse kommentarer på diverse forum om hvordan folk har hatt problemer med retur av defekte klokker til Creation så ble jeg smålig bekymret.

Første steg var å sende mail og da ga de den typiske "vi kan gi en $15 refund" hvilket er en standard svar. Jeg ville heller returnere klokken sa jeg og da ble jeg henvist til RMA skjemaet deres hvilket jeg fylte ut og sendte inn. Så fikk jeg beskjed om at det bare var å sende inn klokken med vedlagt RMA skjema.

Så nå i dag en 14 dager etter at klokken ble sendt i retur fikk jeg en full refund.

Følte at jeg måtte dele opplevelsen siden jeg garantert hadde rantet i all evighet over hele internett om de ikke hadde ordnet opp.

Det jeg teoriserer er at denne spesifikke klokken var solgt til en annen kunde, returnert og ikke sjekket tilstrekkelig av creation før de la den ut igjen i butikken.