Selges/byttes Cressi Sub

Medlem
4. sep. 2010
Sted
Oslo
Beskrivelse:

Morsom liten quartz diver av merket Cressi sub. Denne fåes med ulike variasjoner og merker på dialen, alt ettersom hvem som selger dem. Finnes også under navnet APEKS, Aqualung, Poseidon, etc.
Klokken har etter sigende Seiko quartz-innmat.

Litt usikker på nøyaktig størrelse, men vil tippe rundt 43 mm. Den kan fint passe som sommerklokke for kvinner, f.eks, eller finfin klokke for juniorer. For min del er dette den perfekte størrelsen.

Tilstand:

Lite brukt, har kanskje noen små merker etter reimbytte. Du får her med en ganske raff meshlenke av høy kvalitet som nok kostet mer enn selve klokka og ellers den originale lenka som faktisk ikke er halvgæren.
Kvaliteten på klokken er heller ikke dårlig, og jeg får jammen litt Seiko-vibber av dial og lume også.

Pris:

Jeg tør nesten ikke si det, men pga. toll og tull endte jeg opp med å betale ca 800,- for denne klokken som et dykkermagasin i England har som velkomstgave hvis du kjøper abonnement på deres blad, da under navnet Apeks. Jeg tenker uansett at den bare ligger der, og at 500,- vil være en fair pris å betale for denne. Eller kom med noe gøy i bytte.

Send PM. Face 2 face eller sendings på din regning dit du måtte befinne deg.

1322908452-17329700.jpg

Bildet bøffa fra produsenten ^

PdTMB1M.jpg

ntLEtXA.jpg

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Klokkegutt