Crifo på finn.no på oppdrag for Tollvesenet.

Medlem
10. aug. 2009
Sted
Bergen
i min bok går Crifo fra "seriøs aktør" til " nissegjeng".
de har nå lagt nye annonser uten frist, uten bedre beskrivelse på evt. tilbehør, stand eller alder.
det står ingenting om hvorvidt man kan få tilgang til en budlogg.
det står en Sub 14060 ( tydeligvis uten dokumentasjon når man ser på bildet) med et påstått bud på kr. 28.000, + 3.000, i gebyr + mva ( på gebyret).
skal vi tro at noen åpner med kr. 31.750,- for denne klokken ?

og, ærlig talt, en auksjon uten tidsfrist ?

jalla jalla. Er vel bare en gjeng med X-dørvakter ser det ut som fra hjemmesiden som kaller seg "etterforskere"

Fint at noen faktisk laget noe om akkurat dette. Har sendt de flere mail for å høre litt angående klokken, men har ikke fått noe respons. Da er det helt uaktuelt for meg ihvertfall.

De har lagt ut en Nixon med høyeste bud 1000,. + 3000,.i gebyr+moms! yea right! he he!:D

Liker at de har flat rate 3000,- kroner i adm.gebyr uansett varens verdi.

Jeg kjøpte bil hos Crifo (Sandnes) for noen år siden. Bilen var veldig greit priset, så jeg la på en tusenlapp sent en lørdagskveld. Mandag morgen ringte de og sa oppdragsgiver aksepterte budet. Det var da faen, var min første tanke...men jeg kjøpte den. :)

Bilen var som foreskrevet, kommunikasjon og handle gikk knirkefritt. Fyren var flink til å snakke for seg, så jeg glemte å prøve den før betaling og underskrift. Hadde den i 2-3 år og fikk det samme igjen for den :cool:

Redigert:
Kan dette virlelig stemme? 19000+3000+750 for en planet ocean uten noe dokumentasjon, når det det ligger flere til salgs med dokumentsasjon usolgt for samme pris..

Merkelig...

Jeg ser at Crifo sliter med å bli kvitt urene sine. De påstår selv at de har et bud på 29k på den Suben. Skjønner ikke hvorfor de ikke bare slår til. Hadde det vært jeg som la inn det budet, hadde jeg vært rimelig irritert på at auksjonen aldri avsluttes. (Tviler på at det er noen som har lagt det inn)

Jeg ser at Crifo sliter med å bli kvitt urene sine. De påstår selv at de har et bud på 29k på den Suben. Skjønner ikke hvorfor de ikke bare slår til. Hadde det vært jeg som la inn det budet, hadde jeg vært rimelig irritert på at auksjonen aldri avsluttes. (Tviler på at det er noen som har lagt det inn)

Tok en telefon for å finne ut hvordan dette egentlig henger sammen. De har tatt kontakt med Bjerke i Bergen og fått opplyst nypris. De har ikke undersøkt markedsverdien på dette uret brukt.

De innrømmet at salg av ur ikke er deres sterkeste side :D

Høres jo ikke bra ut dette her.. og jeg har sett klokkene ligget en stund usett og jeg har følt litt useriøsitet rundt disse salgene. Elendig annonser, informasjon etc.. og da holder man seg jo bare langt unna!

Har lagt inn flere bud på Breguet´n som ligger ute på finn.no
Brequet Type XXI - FINN Torget
Men det virker som de ikke vil selge den til meg. For budet blir aldri registrert...

Har sendt de flere mail. Dette er det siste svaret jeg fikk av dem vedr. budet jeg la inn.

Hei.

Regner med og ta budrunde på mandag.

Med vennlig hilsen
V.s. Crifo AS
Johnny Bertinussen
Daglig leder
Tlf. 55983301 / 91542124

Det neste blir vel at klokkene bare er gode kopier.
Hadde ikke turt å kjøpe noe av de folka der.

"Uten papirer og selger for Tollvesenet" = Tyvgods?

Hadde ikke vurdert klokkene hos dem med mindre de er VELDIG rimligere og jeg kan se dem i virkeligheten før bud og evnt. kjøp.