Crown&Buckle Horween Leather Straps

Vet ikke helt hva jeg syns om remmen – men nå har jeg ikke noe forhold til amerikansk fotball heller :) Skjønner at den appellerer til fans av det.

Hvis det stemmer at den er produsert i USA, så syns jeg prisen er veldig bra.

NATO-remmer av ulik kvalitet i tekstil er jo ikke så veldig representativt for hva øvrige remmer koster.
En OK NATO i tekstil fra Omega setter deg vel fort tilbake 1700-1800 kroner om jeg ikke husker helt feil.
Vanlige skinnremmer fra etablerte produsenter koster fort en tusenlapp (og ofte veldig mye mer).

Så ja, bare å kjøpe...

Vet ikke helt hva jeg syns om remmen – men nå har jeg ikke noe forhold til amerikansk fotball heller :) Skjønner at den appellerer til fans av det.

Hvis det stemmer at den er produsert i USA, så syns jeg prisen er veldig bra.

NATO-remmer av ulik kvalitet i tekstil er jo ikke så veldig representativt for hva øvrige remmer koster.
En OK NATO i tekstil fra Omega setter deg vel fort tilbake 1700-1800 kroner om jeg ikke husker helt feil.
Vanlige skinnremmer fra etablerte produsenter koster fort en tusenlapp (og ofte veldig mye mer).

Så ja, bare å kjøpe...

Ser hva du mener, remmen er ikke den fineste jeg har sett, men veldig gøyalt med en litt annerledes rem for meg som liker NFL.

Visste faktisk ikke at det ikke var en så dum pris, så er jeg ganske ny i gamet da. Det gjør jo saken enda lettere for meg :)

Redigert:
I Panerai-delen av forumet ligger det en tråd med liste til masse mindre produsenter av skinnremmer (ofte men ikke alltid litt lavere priser enn originale remmer fra klokkeprodusentene). http://www.tidssonen.no/forum/officine-panerai-13/produsenter-leverand%F8rer-av-skinnremmer-161/

Ta en kikk der så får du raskt et inntrykk av prisnivå på lignende remmer :)

Der var det en del mye høyere priser ja. Så alle litt "spesielle" remmer, eller remmer av høy kvalitetslær ligger altså ofte høyere (om ikke mye) enn $100? Interessant! Rem til $66 kommer nærmere og nærmere en bestilling her :)

Redigert: