Crown Guard`s ur! *Oppdatert 13.06.14*

Medlem
23. april 2012
Innlegg
2.343
Sted
Stavanger
Breitling Super Avenger


001-oil9efW_zps0ec9a19d.jpg




Helson shark diver 42 Orange


q5NNBQ6.jpg





Rolex Submariner Sub-C


_MG_9919_zps098d2c90.jpg




Omega Speedmaster 3570.50

248-2bMuO1p_zps16219ce4.jpg




Panerai PAM 312

172-K2MOwRn_zpsfbed7ddf.jpg





Glashutte Orginale Senator Navigator Chronograph

front_zpsdc797ff1.jpg




Rolex Day-Date 1808 1973`m/vignette skive

1tHfOX5.jpg





Klokker jeg har hatt

Tissot Visodate
fcKZK.jpg


Rolex Datejust 2
_MG_8530_zps52641ad2.jpg


Seiko 5 Sports
253-AkAknXV_zpse5e5db78.jpg


Seiko SKX007
040-xRkMBYZ_zpse1d4c8a0.jpg


Helson shark diver 45 bronzo "green dial"
231-Ip5qiKA_zps1f84539c.jpg




Ønskeliste

- Longines Legend Diver
- GO Seventies
- Omega Ploproof
 
Redigert:
Gratulerer med en utrolig flott samling! Du er godt i gang med bare dine 15år!:D

Den Breitlingen er råtøff!:D
 
Liker samlingen din! Spesielt Omegaen. Kult med stemmegaffel og så i så flott stand da.
 
takker :) neste på lista nå er speedmaster. har allerede jobba meg opp til over halvparten av hva klokka koster på jobben min på coop mega, og håper jeg klarer 30k før bursdsagen min den 25 mars. det blir litt av en bursdagsgave det!;)

(må bare legge til at jeg ikke er noe bortskjemt "shittkidd". er vandt med å måtte jobbe for penga, og det er jo myyyye bedre å bruke penger man selv har jobbet for en man har fått av foreldrene sine. blir litt mere "stolt" over det man kjøper! :)
 
Redigert:
Her var det mye fint! Veldig fin spredning i denne samlingen, må jeg si. Skulle til å spørre om hvor den Sub'en i signaturen din har blitt av, men ser at det kommer mer ;)

Lykke til videre med sparingen til Speedy, hvis du ikke ha den BNIB er du jo praktisk talt i mål allerede.
 
Se her du, en fint variert samling:) er virkelig imponert.
Tror du vil bli fornøyd med en speedmaster ja. Pass på så du ikke jobber så mye at skolen faller bort:p Veldig fint å sette seg mål. Ser frem til å se utviklingen, her blir det mye godt:eek:
 
Fin og variert samling dette - utrolig bra for en 15 åring, her har du allerede fått beina godt innenfor klokkeverdenen. Det blir spennende å følge utviklingen fremover. :)
 
Her var det mye fint! Veldig fin spredning i denne samlingen, må jeg si. Skulle til å spørre om hvor den Sub'en i signaturen din har blitt av, men ser at det kommer mer ;)

Lykke til videre med sparingen til Speedy, hvis du ikke ha den BNIB er du jo praktisk talt i mål allerede.

jo, føler at jeg må ha den helt ny. ikke det at det ikke fristen å finne en pent brukt en til en billig penge, men med en helt ny en tror jeg at "godfølsen" kommer litt fortere :) ....... bla. bla. bla. veldig vanskelig å forklare, men tror jeg hadde vært mere fornøyd med et helt nytt eksemplar. subben er det fatter som har på lanken nå, litt ukesbytting mellom far og sønn er vel lov :)? men det kommer bilder av den også.
 
Hjelpe meg, 15 og og allerede full boks med mye fint. Tissoten din er flott, klassisk ur! Lurer på hvor jeg hadde vært om internet fantes når jeg begynte å titte på ur. Kanskje best å ikke vite. Flott samling, bare å kjøre på:D
 
Dette er imponerende syns jeg med tanke på at du bare er 15 år. Gratulerer med en flott samling. Ps. kan jeg få låne pengepressa eller pengetreet jeg antar du har i kjellern? ;)
 
Vakkert!
Svært så innholdsrik samling og et utmerket utvalg av klokker. Klassisk og sporty.
Her var det klokker til alle anledninger.

Lykke til på veien videre - dette blir spennende!
:D