Custom made puslespill med klokkemotiv..

Medlem
31. juli 2010
Sted
Stavanger
..er veien å gå for de som liker klokker og puslespill.

Ravensburger er som kjent en av bedre puslespillmanufactur og de tilbyr custom made puslespill der du sender inn bilde elektronisk og får tilbake ..et puslespill. Du kan velge antall brikker -oppad begrenset til 1500.

Dette er innertier! Har noen andre prøvd? Sikkert kult å pusle sitt eget bryllupsbilde eller bilder av barn osv, men tenk å pusle sammen et klokkebilde. At tanken ikke har streifet meg før!

LINK til Ravensburger custom made

Tenker å pusle dette bildet og henge det opp i mancaven:
IMG_4003.jpg

Hvis du ikke er tung masochist hadde jeg i hvert fall sørget for å beskjære bilde veldig mye nærmere urkassen, da det må bli et rent h...... å pusle sammen de ca 700 brikkene i ditt 1500-brikkers bilde som faktisk bare er hvit bakgrunn som er litt ute av fokus :)

Og når du først skal pusle sammen din egen klokke, hvorfor ikke leke urmaker samtidig, og faktisk pusle sammen selve verket, med et bilde som dette :)
omega_image.2717823.jpg

Godt poeng. Når du har lastet opp bildet har de en redigeringsfunksjon der du kan både beskjære og endre diverse fargeoppsett/skarphet.

Jeg prøver meg litt frem med forskjellige motiv tror jeg..

Hvis du ikke er tung masochist hadde jeg i hvert fall sørget for å beskjære bilde veldig mye nærmere urkassen, da det må bli et rent h...... å pusle sammen de ca 700 brikkene i ditt 1500-brikkers bilde som faktisk bare er hvit bakgrunn som er litt ute av fokus :)

Og når du først skal pusle sammen din egen klokke, hvorfor ikke leke urmaker samtidig, og faktisk pusle sammen selve verket, med et bilde som dette :)
omega_image.2717823.jpg