Da ble det "The Dark Side" på meg også!

Medlem
24. juni 2012
Sted
Oslo
God dag!

Har de siste månedene regelrett "stalket" Kjøp og Salg-forumet her på tidssonen, og hadde egentlig lagt klokkekjøpet på hyllen, og bestemt meg for å bruke de hardt oppsparte sparepengene mine på bilkjøp og kanskje noe ekstra boligsparing.

Hele denne fornuftige planen ble det satt en stopper for på fredag. Jeg var tilfeldigvis i Oslo, og møtte Eirik for en kopp kaffe. Her fikk jeg da lov til å teste Sub'en hans på hånden.

Da var det gjort, på flyturen hjem bestemte jeg meg for å handle. Og la impulsivt inn et bud på en Sub jeg har hatt i kikkerten lenge, straks jeg kom hjem. Førstebil ble nedprioritert og resultatet ser dere i bilder under! :D

Beklager dårlige mobilbilder.

NSTip.jpg

TSiPG.jpg

yEeOa.jpg

CuDcQ.jpg

Pi5OL.jpg

8vcix.jpg

Fnwau.jpg

3vhm8.jpg

rYCTv.jpg

3h5vI.jpg

Jeg får dessverre ikke helt igjen foldespennen, så jeg må nok få på et par ledd til.

Og sist, men ikke minst!
lHksN.jpg

Grattis med sub, kommer helt sikkert til å bli fornøyd :) Klokke trumfer bil og boligsparing ;)

Gratulerer med flott sub!! Godt det er flere enn meg med samme prioritering mellom bil og klokker :) Enjoy your new Rolex oyster submariner!

Gratulerer med klassiker som aldri går av moten!

Og klokken er fin den og :p

Gratulerer så mye med Sub - nå står du med begge bein på "feil" side av streken :):cool:

Takker folkens! Haha, skjønner hva dere mener! Sitter å gliser bredt, har vært hos AD å fått justert lenke nå:) Oppdaterer med et par bilder:

31F1A9BB-9E05-4C69-B43C-6DE8A5EC676B-1091-0000012AD49434C6_zps5ea318c1.jpg

31277EBC-FD95-4787-B033-A690C9BE0BE7-1091-0000012ACFA8C401_zpsd63b38f5.jpg