Da har jeg vært på pilgrimsreise..

Medlem
10. nov. 2007
Sted
Bærum
Vært 8 dager i mitt kjære Italia, denne gangen gikk turen til Siena,Chianti, Pisa og selvfølgelig Panerai butikken i Firenze :mrgreen:

Fikk desverre ikke lov å ta bilder inne i butikken men tok noen utenfor.Utrolig kul butikk, med ca 5 klokker utstilt i hvert sitt dykkerklokkeglass.
Stor svart hvitt bilde av en dykker med panerai på armen.. Fikk med meg 2008 brosjyre i fin Panerai pose i papp og 2007 katalogen for Ferrari kolleksjonen.

Noen reise shots og ;)

Kule bilder!
Jeg var i Firenze i Mai og gikk innom butikken. Flott butikk, det slo meg som svært spesiellt det var så få Paneraier utstillt der. En hel butikk dedikert til Panerai også var det nesten ingen paneraier utstillt.

Jeg ba om å få se på PAM111 og 112, når jeg gjorde et håpløst forsøk på å prute litt så ba hun en "assistent med hvite hansker" om å hente Logo variantene (som er litt billigere). Jeg var på den tiden ikke klar over at logo'en har slik en stor stjerne og syntes at Sandwich dialen var flottere enn logoen. Jeg kjøpte dessverre ingen klokke i Firenze :cry: .

Mvh

Det må ha vært flott :)

Fint at du deler med oss. Det er kanskje ikke dit man skal dra for å finne de beste godbitene..regner med at antallet die-hard Ristis som besøker butikken er stort;) så de forsvinner vel fort. Men det må jo være stort å være der.

The only thing necessary for the triumph of evil...is for good men to do nothing (Edmund Burke)