Kjapp unbox(bag)ing fra meg i dag. Posten var på døra 10 minutter før jeg måtte løpe på jobb i dag tidlig så det blir det det blir.
Denne har jeg hatt i tankene lenge og hadde egentelig slått meg til ro med at det ikke var noe poeng i å kjøpe noe nå og at jeg heller skulle vente til det dukket opp en som var helt riktig.
Men jeg var vel egentelig lei av å vente allerede, så da det dukket en opp på KS for et par dager siden tenkte jeg f*** heller og lot det stå til.
Så.. Først en ...pose? Begrenser jo hvor flott det her kan være.
Så litt bobleplast.
Mer bobleplast og gaffateip i skjønn symbiose.
Her da, hva kan dette være?
Liiitt til.
Snart fremme nå.
JADDAAAA!!
Tidenes dårligste wristshot, men et fra unboxingen hører til.
Ikke er den vintage, ikke er den birthyear, ikke strøken heller, men akkurat denne er MIN og det er en egenskap jeg setter stor pris på.
Ha en stålende aften godtfolk, det skal i alle fall jeg.
Denne har jeg hatt i tankene lenge og hadde egentelig slått meg til ro med at det ikke var noe poeng i å kjøpe noe nå og at jeg heller skulle vente til det dukket opp en som var helt riktig.
Men jeg var vel egentelig lei av å vente allerede, så da det dukket en opp på KS for et par dager siden tenkte jeg f*** heller og lot det stå til.
Så.. Først en ...pose? Begrenser jo hvor flott det her kan være.
Så litt bobleplast.
Mer bobleplast og gaffateip i skjønn symbiose.
Her da, hva kan dette være?
Liiitt til.
Snart fremme nå.
JADDAAAA!!
Tidenes dårligste wristshot, men et fra unboxingen hører til.
Ikke er den vintage, ikke er den birthyear, ikke strøken heller, men akkurat denne er MIN og det er en egenskap jeg setter stor pris på.
Ha en stålende aften godtfolk, det skal i alle fall jeg.