Da var jakten over for denne gang, min første unboxing. JLC - Reverso Squadra

Medlem
29. juli 2013
Innlegg
142
Sted
Oslo
Denne ble kjøpt på dagtid i går. Men arbeidsdagen ble ikke akkurat i henhold til HMS reglene når det gjelder varighet, så bestemte meg for å drøye dette til i dag.

Min plan var vel strengt tatt å selge min Speedy 3510.50, og kjøpe en Speedy 3570.50. Men ting går ikke alltid som planlagt.. :)

Salget gikk fint, og jakten kunne begynne. Trålet TS og Finn én gang i timen i tre uker, og resultatet var skuffende. Ingenting å oppdrive omtrent. Fikk tilbud om å kjøpe @GT350 sin Speedy fra 1971, og det var meget fristende. Men jeg kom frem til at jeg ville ha en bruksklokke, og ikke et samleobjekt. Man kan vel tolke det som et kvalitetstegn at det flippes så utrolig lite av denne, med tanke på hvor mange som er i omløp?

Uansett, da denne dukket opp i går kasserte jeg alle tidligere planer og slo til:

Beklager bildekvaliteten. De er tatt med en iPhone, med et kamera som har fått stains og misfarginger...men det får duge!

null_zps07b47e2b.jpg
[/IMG]

null_zps48e0de2e.jpg
[/IMG]

null_zps85a76ebe.jpg
[/IMG]

null_zpsb88ddbf9.jpg
[/IMG]

null_zps4c42df22.jpg
[/IMG]

null_zps21ecc736.jpg
[/IMG]

null_zpse76af91e.jpg
[/IMG]

Takk til @MightyMovers for en rask og hyggelig handel, handler gjerne med han igjen! Både salg & kjøp ble gjort via TS, og det blir helt klart å foretrekke ved neste korsvei også.

Fantastisk klokke i mine øyne. Har liten erfaring med JLC fra før av, annet enn vindusshopping på nett. Men har alltid siklet på Reverso serien, og denne satt som et skudd fra første stund. Dette blir nok et godt og langvarig forhold :)

Takk for oppmerksomheten!

Bjørnar
 
Redigert av en moderator:
Grattis! Veldig fin klokke :)

Kan jeg få få spørre hva du ga for den? Er på utskikke etter en tilsvarende, men usikker på hva som er en "god" pris
 
Grattis! Veldig fin klokke :)

Kan jeg få få spørre hva du ga for den? Er på utskikke etter en tilsvarende, men usikker på hva som er en "god" pris

Takk! Hvis du sjekker kjøp&salg tråden, så ble den lagt ut der for to dager siden. Jeg ga prisantydning, da jeg mente at det var en fair pris. Lykke til :)

Bjørnar