Reservert Dagaz Cav Date

Medlem
4. sep. 2010
Sted
Oslo
Hei!

For salg er en Dagaz Cav-date fra aug. 2013. Jeg kjøpte den av en goodguy her på forumet. Jeg har brukt den siden fredag og elsker klokken, men jeg har noe annet i sikte og velger derfor å la denne gå. Klokken er helt super, til prisen er kvalitetsfølelsen helt utrolig bra. Klokken er en såkalt homage til Benrus type 1, og ordet på forum som watchesuseek er at denne ligger tett opp til originalen både på utseende og byggekvalitet. 200 m vanntett og bærer preg av å ha vært lite brukt. Noen hairlines på baklokk og en ubetydelig bitteliten ding i kassen ved klokken 4.

Innmaten huser det pålitelige Miyota 9015, og på 24 timer har den gått helt perfekt med ett mikroskopisk avvik på +/- 10 sek.

Du kan lese mer om klokken her.

dagaz.jpg

dagaz2.jpg

dagaz3.jpg

dagaz4.jpg

dagaz5.jpg

dagaz1.jpg

Med klokken følger original nato som fulgte med klokken, stemplet garantikort (garantien på ett år har gått ut), samt gasgasbones reim og en oransje silikonrem som jeg kjøpte på urmaker Sutterud på Bjølsen i Oslo for 200,-.

Jeg setter prisen til 1900,- (en hundrelapp mindre enn jeg kjøpte den for), og forbeholder meg retten til å trekke kjøpet. Bytte (nedover) kan være aktuelt hvis noe morsomt men rimelig snacks skulle dukke opp.

Klokken kan besiktiges i Oslo. Jeg treffes helst face2face, men kan selvsagt også sende til hele kongeriket hvis mottaker betaler forskuddsvis samt frakt
Send pm.

Redigert: