Dagbladets klokketrender....

Der var det ikke mange kule klokker! :p Kunne kanskje gått med den nixon klokka.. Men lengre strekker jeg meg ikke! ;)

Ble imponert over denne komentaren:

"Har ikke tro på noen dedikerte klokker, det gjelder både de han har på håndleddet og de store bestefarsklokkene man hadde hjemme før.
Deres tid er omme, teknologi har etterlatt dem på historiens skraphaug.
Alle har idag minst en klokke på seg hele tiden i mobiltelefonen, håndledds-klokken har blitt et rent smykke, og menn flest er ikke store tilhengere av smykker.
Game Over"

Er vel sjeldent at noen av riksavisene skriver om de klokkene det skrives om her.Markedet for "moteklokker" er vel relativt mye større en "kvalitets ur".

Ja, det var akkurat den kommentaren jeg så også. Tenkte den ville slå an her på forumet :)

Noen med FB får skrive litt om TS i kommentarfeltet da, kanskje vi får litt større bredde her inne. haha Eventuelt invitere forfatteren av artikkelen inn i varmen.

puke.gif

Tissot og Longines funker vel. Det skal også sies det at den Burberry-klokken henter inspirasjon fra tidligere tool-watches gir den et snev av kred hos meg (ser imho best ut av alle designer-klokkene der inne), men samtidig vet man jo at det sitter et kinesisk quarts-verk til 9 dollar i den, så da er det fullstendig lost!

Men, en lyspunkt var denne kommentaren jeg ikke kunne vært mer enig i;

"En er bra dust om en kjøper klokker fra folk som egentlig lager klær. Det er som å kjøpe en dress sydd av folk hos Omega eller Rolex."

Mye latterlige greier, men jeg lar igrunn artikkelen gå fordi den er skrevet til kvinner, og at de bør gå med mer maskuline klokker.

For å sitere Mogens, de bryr seg ikke om hva som er inni uansett.