I stedet for å poste overprisa Rollies i Gullkort fra Finn.no så kan de heller ha sin egen tråd.
Solgte du, som de to annonsørene nedenfor, med tungt hjerte? Ble hjertet lettere etter salg? Mange tunge hjerter blandt Daytona og Sub-selgere... er det generelt litt tungt i Rolexmiljøet?Jeg sier ikke at dette er et dårlig kjøp, men ser ut til at jeg gjorde et meget dårlig salg for under 1/4 del av prisen i 2017
Vis vedlegg 288176
Solgte med tap og litt tungt hjerte, men for å kjøpe grailen.Solgte du, som de to annonsørene nedenfor, med tungt hjerte? Ble hjertet lettere etter salg? Mange tunge hjerter blandt Daytona og Sub-selgere... er det generelt litt tungt i Rolexmiljøet?
Og jeg lurer fortsatt på et par ting;SOLGT
Rolex Daytona 116500LN Panda 40MM /MARS 2022 / Norsk Nydelig Rolex Cosmograph Daytona 116500 Utviklingen til Rolex har vært villere enn Bitcoin i det siste, og hva er vel bedre enn å få en fot inn i spillet? Vi har sett vanlige modeller stige i pris med 20-40% årlig, og Daytona er på toppen av...www.finn.no
Hvem i h*** kjøper for denne prisen, og hva slags troverdighet sitter de autoriserte forhandlerene igjen med??
samme tekst i alle annonser, til og med submariner har "riktig" skive!Og jeg lurer fortsatt på et par ting;SOLGT
Rolex Daytona 116500LN Panda 40MM /MARS 2022 / Norsk Nydelig Rolex Cosmograph Daytona 116500 Utviklingen til Rolex har vært villere enn Bitcoin i det siste, og hva er vel bedre enn å få en fot inn i spillet? Vi har sett vanlige modeller stige i pris med 20-40% årlig, og Daytona er på toppen av...www.finn.no
Hvem i h*** kjøper for denne prisen, og hva slags troverdighet sitter de autoriserte forhandlerene igjen med??
Melder meg også inn her Rød, solgte en i hvittgull med racing skive, november 2016, for litt over 10% av denne. (Det gjør litt vondt ennå)Jeg sier ikke at dette er et dårlig kjøp, men ser ut til at jeg gjorde et meget dårlig salg for under 1/4 del av prisen i 2017
Vis vedlegg 288176
Verden vil bedras.