Dagens dårligste kjøp

For alvor oppe å nikker denne også. Under ett år og aldri polert er dog imponerende

For alvor oppe å nikker denne også. Under ett år og aldri polert er dog imponerende
Bjerke hadde annonsert her om dagen at den var inne på lager med både lenke eller gummireim, så dette blir bare tullete.

...hentet ut...tatt ut...

slike «verdige» fjasuttrykk blir brukt som understatement - som øyeblikkelig blir til overstatement - fordi man liksom er fintfølende og ikke besudler gjenstanden/hendelsen med tanken om at en (høy) økonomisk transaksjon samtidig har funnet sted. ønsket er å tone ned pengepreiket, som gjør det verdslig og skittent, og samtidig påpeke at man så avgjort ikke har handlet på salg, og kanskje attpåtil paradoksalt har mottatt det aktuelle som en gave/gest - fordi du fortjente det!

jeez, det blir bare pinlig - eller kleint, som min datter ville sagt det.

jeg har bestemt meg for at min neste klokke skal jeg høste :LOL:

Fantastisk....
Er det panikk tro? Jeg skjønner ikke helt logikken her.

For noen år siden så drev alle hipsterne å «sourcet» all verdens ting.

- Klokke sourcet hos Bjerke vurderes solgt med rett til å angre.

...hentet ut...tatt ut...

slike «verdige» fjasuttrykk blir brukt som understatement - som øyeblikkelig blir til overstatement - fordi man liksom er fintfølende og ikke besudler gjenstanden/hendelsen med tanken om at en (høy) økonomisk transaksjon samtidig har funnet sted. ønsket er å tone ned pengepreiket, som gjør det verdslig og skittent, og samtidig påpeke at man så avgjort ikke har handlet på salg, og kanskje attpåtil paradoksalt har mottatt det aktuelle som en gave/gest - fordi du fortjente det!

jeez, det blir bare pinlig - eller kleint, som min datter ville sagt det.

jeg har bestemt meg for at min neste klokke skal jeg høste :LOL:

• Liker
Reaksjoner: ehauger og holmby
Fantastisk....
75 som har lagret som favoritt, og sist endret i går. Jeg tipper det er en gammel annonse som lå ute til en mer edruelig pris og etter at den ble solgt i går endret selger prisen til 200k, litt som de fleste her på TS som fjerner prisen i annonsen.

Kan ikke tro at en tydelg overpriset klokket lagt ut på Finn for under et døgn siden har fått så mange som 75 personer som tenker at det er interessant nok til å lagre som favoritt.

75 som har lagret som favoritt, og sist endret i går. Jeg tipper det er en gammel annonse som lå ute til en mer edruelig pris og etter at den ble solgt i går endret selger prisen til 200k, litt som de fleste her på TS som fjerner prisen i annonsen.

Kan ikke tro at en tydelg overpriset klokket lagt ut på Finn for under et døgn siden har fått så mange som 75 personer som tenker at det er interessant nok til å lagre som favoritt.
Og poenget med det er?

Bare så jeg har forstått det riktig - etter klokken er solgt så går selger inn å endrer prisen til tullepris? Lurer han ikke bare seg selv da? Noen ganger lurer jeg på om jeg begynner å bli senil eller at jeg bare rett og slett begynner å bli for gammel. Selv om jeg bare er førr.

Jeg har solgt mye på finn selv, men når man markerer annonsen som solgt blir den jo borte. Og om den ikke hadde blitt borte så gir det jo absolutt ingen mening.

God jul.

• Haha
Reaksjoner: pferdgarten
20 laken for en boks som trekker opp klokka di....men det står jo Rolex på den, så da... o_O
Nuvel, siste idioten er ennå ikke født, så det er kanskje et slags marked for sånt overpriset stæsj.

20 laken for en boks som trekker opp klokka di....men det står jo Rolex på den, så da... o_O
Nuvel, siste idioten er ennå ikke født, så det er kanskje et slags marked for sånt overpriset stæsj.
Det er nok et marked for det ja, jeg er litt svak for sånt merch selv. Hadde han fjernet en null kunne jeg nok lagt inn et bud.

Tja… Det skjer støtt og stadig på det aller meste av klokkefora, så har vel blitt litt som å nevne obligatoriske hairlines - alle gjør det fordi alle andre gjør det.
Har også sett at noen legger ut en wtb annonse med relativt høy pris som "finn-bruker" for så å legge ut samme klokke noe over/under rett etterpå. Artig øvelse å kontakte dem for å se om det er samme bruker, da de gjerne ikke bruker "finn-bruker" i salgsannonsen.

Leveringsrestriksjoner gjelder. Se ansvarsfraskrivelse. Nei da så...

Skjermbilde 2023-01-22 kl. 15.37.21.png
Skjermbilde 2023-01-22 kl. 15.37.38.png

Kan denne være ekte er noe som ikke stemmer eller er det bare meg

Kan denne være ekte er noe som ikke stemmer eller er det bare meg
Det er i det minste episk ræva bilder. Men den ser vel ok ut ellers, jeg kan ikke se noen røde flagg umiddelbart. Og hvis det foreligger et takstpapir så kan man vel anta den er legit.

• Liker
Reaksjoner: olajakob