Rolex Datejust iced out | FINN torget
Selger en ny og ekte Rolex Datejust 41mm prod. 11/2022 med eske og alle sertifikater. Iced out med VVS diamanter.
www.finn.no
Bjerke hadde annonsert her om dagen at den var inne på lager med både lenke eller gummireim, så dette blir bare tullete.Grønn Omega Seamaster 300M 42mm
Latterlig vakker Omega Seamaster med grønn skive og bezel. Må oppleves i virkeligheten! Pent brukt. Original lenke medfølger med to ekstra ledd, samt original boks samt papirer fra AD. Hentet ut fra Protid Sandefjord i April 2022. Denne er det ventetid på hos AD. Grønn gummireim følger med...www.finn.no
For alvor oppe å nikker denne også. Under ett år og aldri polert er dog imponerende
Grønn Omega Seamaster 300M 42mm
Latterlig vakker Omega Seamaster med grønn skive og bezel. Må oppleves i virkeligheten! Pent brukt. Original lenke medfølger med to ekstra ledd, samt original boks samt papirer fra AD. Hentet ut fra Protid Sandefjord i April 2022. Denne er det ventetid på hos AD. Grønn gummireim følger med...www.finn.no
For alvor oppe å nikker denne også. Under ett år og aldri polert er dog imponerende
Er det panikk tro? Jeg skjønner ikke helt logikken her.Fantastisk....
Rolex DateJust 41mm (2022) | FINN torget
Rolex Datejust 126334 til salgs. Helt ny Rolex Datejust 41mm med blå skive, jubliee-lenken og hvitt gull fluted bezel. Klokken er kjøpt ny hos Bjerke urmaker i 2022. kun blitt oppbevart. Selges komplett med ytterpapp, ytter- og innerboks, sertifikat, garantibok, brukermanual, hangtags, ekstra...www.finn.no
...hentet ut...tatt ut...
slike «verdige» fjasuttrykk blir brukt som understatement - som øyeblikkelig blir til overstatement - fordi man liksom er fintfølende og ikke besudler gjenstanden/hendelsen med tanken om at en (høy) økonomisk transaksjon samtidig har funnet sted. ønsket er å tone ned pengepreiket, som gjør det verdslig og skittent, og samtidig påpeke at man så avgjort ikke har handlet på salg, og kanskje attpåtil paradoksalt har mottatt det aktuelle som en gave/gest - fordi du fortjente det!
jeez, det blir bare pinlig - eller kleint, som min datter ville sagt det.
jeg har bestemt meg for at min neste klokke skal jeg høste
75 som har lagret som favoritt, og sist endret i går. Jeg tipper det er en gammel annonse som lå ute til en mer edruelig pris og etter at den ble solgt i går endret selger prisen til 200k, litt som de fleste her på TS som fjerner prisen i annonsen.Fantastisk....
Rolex DateJust 41mm (2022) | FINN torget
Rolex Datejust 126334 til salgs. Helt ny Rolex Datejust 41mm med blå skive, jubliee-lenken og hvitt gull fluted bezel. Klokken er kjøpt ny hos Bjerke urmaker i 2022. kun blitt oppbevart. Selges komplett med ytterpapp, ytter- og innerboks, sertifikat, garantibok, brukermanual, hangtags, ekstra...www.finn.no
Og poenget med det er?75 som har lagret som favoritt, og sist endret i går. Jeg tipper det er en gammel annonse som lå ute til en mer edruelig pris og etter at den ble solgt i går endret selger prisen til 200k, litt som de fleste her på TS som fjerner prisen i annonsen.
Kan ikke tro at en tydelg overpriset klokket lagt ut på Finn for under et døgn siden har fått så mange som 75 personer som tenker at det er interessant nok til å lagre som favoritt.
Tja… Det skjer støtt og stadig på det aller meste av klokkefora, så har vel blitt litt som å nevne obligatoriske hairlines - alle gjør det fordi alle andre gjør det.Og poenget med det er?
Det er nok et marked for det ja, jeg er litt svak for sånt merch selv. Hadde han fjernet en null kunne jeg nok lagt inn et bud.20 laken for en boks som trekker opp klokka di....men det står jo Rolex på den, så da...
Nuvel, siste idioten er ennå ikke født, så det er kanskje et slags marked for sånt overpriset stæsj.
Rolex Swiss Kubik watch winder | FINN torget
Selger en Rolex Swiss Kubik watch winder som er laget av Swiss- kubik spesielt for Rolex.Går på batteri som nesten kan holde i 3 år. Har alltid vært lagret som den står nå (ikke glassdør opp) Den er aldri tatt i bruk , Er laget i begrenset opplag , Laget kun ett år Ett must for Rolex eiere.www.finn.no
Har også sett at noen legger ut en wtb annonse med relativt høy pris som "finn-bruker" for så å legge ut samme klokke noe over/under rett etterpå. Artig øvelse å kontakte dem for å se om det er samme bruker, da de gjerne ikke bruker "finn-bruker" i salgsannonsen.Tja… Det skjer støtt og stadig på det aller meste av klokkefora, så har vel blitt litt som å nevne obligatoriske hairlines - alle gjør det fordi alle andre gjør det.
Leveringsrestriksjoner gjelder. Se ansvarsfraskrivelse. Nei da så...
Vis vedlegg 319026Vis vedlegg 319027
Det er i det minste episk ræva bilder. Men den ser vel ok ut ellers, jeg kan ikke se noen røde flagg umiddelbart. Og hvis det foreligger et takstpapir så kan man vel anta den er legit.Rolex Submariner, Stål Gull | FINN torget
Rolex Submariner Stål/Gull med diamanter på skive. Serial nr. 16613. Produsert 1991. Medfølger boks og takstpapirer. Norges billigste med diamant skive selges for 120.000kr. Original Blå urskive og blå ring, nydelig og klassisk klokke som aldri taper seg i pris.www.finn.no
Kan denne være ekte er noe som ikke stemmer eller er det bare meg