Dagens dobbel

Medlem
25. juli 2012
Innlegg
701
Sted
Lillehammer
AnneBerryMonkeyGreenhouseDoor-651x651.jpg




En ape og en Glasshytte :p


Audemars Piguet Royal Oak 15400

En fantastisk klokke med et utrolig detaljnivå og meget høy kvalitetsfølelse. Dette er en klokke som ikke kan vises godt nok på bilder, her er det "touch and feel" som gjelder. Det meste virker å være i full harmoni. Vekten er behagelig og tydelig, du kjenner klokken på en herlig måte rundt håndleddet.
Lenken er i øverste klasse når det gjelder presisjon, børsting av stålet, fasing av kanter og en presis og diskre lås.

Vanskelig å se seg mett på denne:

DSC00757.jpg


DSC00761.jpg


DSC00764.jpg


DSC00767.jpg


DSC00768.jpg


DSC00769.jpg


DSC00770.jpg


DSC00772.jpg


DSC00774.jpg


DSC00787.jpg


Glashütte Original Lady Serenade

Jammen ble det ikke noe nytt på konemor også! 36 mm urkasse, perlemor skive og visere i hvitt gull… dette er lekkert! Urverket er såpass detaljert og flott preget at produsenten har lagt ved en urmakermonokkel slik at klokken virkelig kan finstuderes.

DSC00789.jpg


DSC00791.jpg


DSC00793.jpg


DSC00796.jpg


DSC00797.jpg


DSC00800.jpg


DSC00782.jpg


Takk for titten :)
 
Redigert:
Kjør på:) jeg driver og oppdaterer fra Spania her, så det blir dyrt hvis du ikke legger ut mer snart!
 
Najs! Du har gjort mye kult på klokkefronten i år. Dette står ikke tilbake for noe av det :) Grattis!
 
Gratulerer så mye med to nydelige ur! :)

Likte spesielt godt damemodellen til GO :cool:
 
Kjenner missunelsen presser på noe helt avsindig her nå... Du har skaffet deg grailen min. Den må jeg få prøvd på armen så fort som overhodet mulig. Gratulerer så mye din snik:eek:

GTG!!!
 
fantastisk! nu saknar jag min 15300!! lenken er magisk!
 
Wow!! To fantastiske klokker fra to av de aller ypperste merkene. Grattis!!
Hobbyen blir ekstra dyr når man må please kona for å forsvare eget klokkekjøp ;)