Dagens dobbel :-)

Medlem
15. des. 2011
Innlegg
146
Sted
Asker
Hei alle sammen!

Nå er det bare 3-4 uker siden jeg unboxet en Speedy 3572.50, så klokkekontoen (eller kontoen generelt) står det rimelig stusselig til med, men det betyr ikke at man ikke kan kose seg med noe litt rimeligere likevel?

Jeg har lenge tenkt på at jeg trenger en "beater" som det ikke er så farlig med om jeg skraper opp eller mister i fylla eller lignende, så har jo fulgt med på KS her en stund etter noe som kunne passe :) Har jo ikke lyst å ødelegge eller miste hverken Seamasteren eller Speedmasteren, og det er helst skader på dem når jeg driver med ting som hjulskrift, jakt, skyting osv som har vært utfordringen.

Samtidig har jeg en stund tenkt at jeg kunne hatt behov for en litt "penere" klokke til julebordsesongen, høytider osv slik at jeg ikke går rundt med sportsur der også. Det funker jo fint for James Bond, men vet ikke om det egentlig er slik det burde være :p Så tidligere i uka mens jeg kjedet meg litt på kvelden da jeg var på ferie i Spania surfet jeg litt rundt på creationwatches.com og kom i skade for å trykke "bestill" :)

Så nok "prat", det trengs noen bilder :)

Jeg orker ikke dra inn unødig emballasje i huset, så ytterste innpakning ble tatt av og kastet før bildene ble tatt...

Først en oversikt:


Åpner "beateren" først:


Kjempeflott Seiko fra "morto" - takk for rask og ryddig handel!

Liten WS:



Deretter "julebordklokka" - veldig flott i forhold til prisen synes jeg og mye penere enn på bildene, og den var såpass rimelig at det ikke er så farlig om jeg blir utsatt for lommetyver eller lignende i fylla




Må ha med en WS av den også da:




Sånn, to kjappe unboxinger av flotte men rimelige klokker som ikke ruinerer en stakkar :)
 
Gratulerer med to flotte klokker! :D

Den seikoen kom du meg forresten i forkjøpet. Jeg sendte pm bare noen timer etter deg:eek:
 
Takk for gratulasjoner!

Enig i at disse er veldig fine og utrolig rimelige. Trodde ikke man fikk så bra ur så rimelig egentlig :)