Dagens kjøpetips

Stemmer det at den har en tykk kasse? Tjock boett som han skriver....

Den er ikke mye polert, men har en saftig "ding" oppe på høyre lug. Tror bezel er byttet ut da den så temmelig blank og fresh ut...

Stretch i lenka framkommer ikke på bildene, så det ville jeg også hatt et bilde av.

Den er ikke mye polert, men har en saftig "ding" oppe på høyre lug. Tror bezel er byttet ut da den så temmelig blank og fresh ut...

Stretch i lenka framkommer ikke på bildene, så det ville jeg også hatt et bilde av.

Flere bilder når man ber om om det. Ser det ikke ut som om den lille tappen på bezelen er fin og gul? Men den sitter vel bare på inserten? Virker som om selger en en gjenganger og goodguy på svensk klokkeforum, så sånnsett ser det greit ut. Den er jo godt brukt kan man si.....

Noen andre som har tips om riktig pris?

1fc61dd2.jpg

b92d621f.jpg

6e381257.jpg

0f1b8453.jpg

a89d6cf4.jpg

817b4138.jpg

Ja, lumen på perla var gul og fin den... Ser visere en anelse hvite ut? Kan være mulig at disse også er byttet? Stretch på lenka er vel heller ikke direkte avskrekkende.

Vil vel ikke si at den er utbrukt på noe som helst måte, men som man kanskje kan forvente av et såpass gammelt ur. Med en runde med polering og børsting ville den "briljant" gått rett på nett...

Ja, lumen på perla var gul og fin den... Ser visere en anelse hvite ut? Kan være mulig at disse også er byttet? Stretch på lenka er vel heller ikke direkte avskrekkende.

Vil vel ikke si at den er utbrukt på noe som helst måte, men som man kanskje kan forvente av et såpass gammelt ur. Med en runde med polering og børsting ville den "briljant" gått rett på nett...

Når du sier det, så ser de litt hvitere ut. Ville du skygget banen dersom den hadde byttet visere og bezel, eller må man regne med sånt?

Den er nærmere 25 enn 35 priset.

Jeg kan lite om 5513, noe jeg egentlig absolutt ikke trenger nå, burde heller ha fokus på GMT Pepsi.

Er dette noe dere ville kjøpt er vel spm?

Du kan gjerne få kjøpe en 5513 hos meg til 35',- altså :)

Mulig jeg er blitt litt blendet av prisene her på ts og finn.no den siste tiden. Ser nå at mitt første utspill var noe høyt. Om denne hadde blitt annonsert til 30' NOK tror jeg du hadde hatt et raskt salg.

Ettersom klokken tydligvis annonseres i Sverige må du jo gå ned 25% i pris.

Når du sier det, så ser de litt hvitere ut. Ville du skygget banen dersom den hadde byttet visere og bezel, eller må man regne med sånt?

Den er nærmere 25 enn 35 priset.

Jeg kan lite om 5513, noe jeg egentlig absolutt ikke trenger nå, burde heller ha fokus på GMT Pepsi.

Er dette noe dere ville kjøpt er vel spm?

Kort svar, som sikker blir langt:
Rolex Submariner 5513 er et ikon som aldri går av moten. Tidløst design som går til alt, er robust og har perfekt størrelse. Plexi gir disse "liv" kontra 14060 "kalde" front... Jeg mener altså at alle må ha en 5513 evt en submariner date (1680) vel og merke dersom man ikke klarer å huske fra dag til dag... (Litt hjernetrim skal man jo ha)

En 5513 mener jeg er en skikkelig beater, så litt dings og slark her og der gjør intet. Hiv den på Nato så er du plutselig klar for det meste:)Royal Navy skjønte jo også dette og modda en 5513 i sin tid til dykkerur.

At visere er byttet er ikke nødvendigvis en shopstopper så fremst prisen er ok. Skal du ha et pent eksemplar, med papirer og som har 100% av originaldelene (som ingen uansett kan garantere) Må du ut med 35-60'

Mye 4.25cents

Den ble jo helt konge, åpenbart at jeg aldri skal deale med han fyren i hvert fall.. hele familien og alle venner (evt. bare han selv om og om igjen) er jo ute å slenger dritt. Synes det er utrolig rart at folk ikke klarer å se hvor transparent slikt er?

Then again, da hadde de kanskje hatt vett til å ikke oppføre seg slik i utgangspunktet...

Sendte mail til selger før denne tråden ble opprettet, men har i grunnen bare ventet på kommentarer herfra :) Det som har kommet frem er ikke akkurat overraskende. Selger har heller ikke svart på mine spørsmål om urets tilstand, noe som i seg selv er nok til at alle alarmer ringer. Noen minnet forleden om at gratis lunch ikke forekommer, ser ut som om rimelig lunch ogå er sjeldent.