JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du bruker en utdatert nettleser. Det kan ikke vise dette eller andre nettsteder på riktig måte.
Du bør oppgradere eller bruke en
alternativ nettleser .
Apropos Eco drive, måtte ned i boksen og ta frem denne et par minutter i sola så var det bare å stille den. DET er lenge siden nå
Gratulerer med dagen sponon!
Kaken så god ut!
Eco-drive, ja. Etter flere måneder i stummende mørke holder denne det fortsatt gående. Hadde neste glemt at jeg hadde den, men nå skal den få noen dager med armtid.
Beskjemmet og med nedslått blikk må jeg melde at det gikk meg hus forbi at det er Citizon EcoDrive-dag. Men jeg rakk det akkurat!
Det jeg ikke rakk var å gratulere deg med dagen, Sponon!
(Til tross for at jeg var innom dagens i går kveld med sedvanlig tant samt fjas.)
Hyggelig å se at så mange valgte Eco-Drive idag
"quartz" mandag vet dere
Ellers takk for gratulasjoner. Er egentlig ikke noe å feire når man begynner å dra på åra
Følger opp med Eco-Drive i dag. Orca!
Skulle tatt på meg min Eco-drive Chrono idag ser jeg. Moro å se at så mange som har en slik liggende.
Men ble min nye Spork idag
Daytona-tirsdag
Desk diving med Helson idag.
Klokken til Tidssonen SP Passaround kom i dag:
Førsteinntrykket er BRA!
Fortsatt Pam 87, nå i vårsolen.
Dårlig ipadbilde av en definitiv keeper som har vært med på jobb for første gang i dag. Ingen kommentarer fra kollegaer, både jeg og klokka liker det sånn