- Medlem
- 9. jan. 2010
Pakken ventet på meg etter jobb idag..rett på hånden .
meget pen, men er ikke akkurat objektiv
Takk for gratulasjoner!
Det er vel ikke til å komme bort i fra at dette er klokke for helt spesielt interesserte (som torpedoer, halliker, drugdealers, en og annen skipsreder, gründere som har solgt alt og flyttet til Thailand og meg).
Jeg synes den er überfet så langt. Submarineren har perfekt størrelse (for å sitere Krille i en annen tråd), og sitter meget pent på armen.
Derimot en helgull med lenke kan bli mye Når jeg plutselig får øye på noe gult og blankt i øyekroken må jeg se etter hva i all verden som sitter på dette håndleddet.
Det ser virkelig ikke bra ut - og samtidig så utrolig bra ut på samme tid
Tar meg den friheten å poste nr 2 bilde av Dagens
Godt å se at den falt i smak!
Takk for en meget hyggelig handel
gründere som har solgt alt og flyttet til Thailand
Meget bra, Frodo!
Strategisk innpeilet på stiletthælene.....
Mitt andre bidrag på Dagens, men det får stå sin prøve.
Skiftet til Glashutte Original PanoMaticVenue.
Hurra!
Alltid hatt lyst på en Navitimer, men har aldri blitt til at jeg har kjøpt en......... før i går kveld
Gratulerer! Breitling er i utgangspunktet ikke min kopp med te, bortsett fra Navitimeren. Den syns jeg er et klassisk mesterverk. Kudos i bøtter og spann.
Hvordan føles den på håndleddet? Hvor stor er den?
Grattis med flott Bentley, Rovers. Hva er egentlig greia med slide rule? Er det et kalkulasjonsverktøy? Hvilke operasjoner kan du gjøre med den?
Hurra!
Alltid hatt lyst på en Navitimer, men har aldri blitt til at jeg har kjøpt en......... før i går kveld
Satt oppe og lærte meg slide rule til halv tre i natt:grin:
God helg!