- Medlem
- 6. des. 2013
Redd for det ja. Lette etter en komplett norsk en en god stund. Blir uansett ikke salg, kun bytter som interesserer megIkke gjør det. Du kommer til å angre. Eventuelt selg den til meg, og så skal du få stå først i køen hvis jeg selger den
Vet ikke egentlig. Litt sugen på nok en særing tror jeg. Alternativt gamle versjonen av SMPc igjen. Åpen for forslag til hva jeg skal lete etter sjefNei, det er ingenting galt med deg, snarere tvert i mot. Her inne er det normen
Personlig har jeg aldri vært noen Pelagos-fan men registrerer at mange er veldig begeistret for den. Tør jeg spørre hva som frister?
Da hiver jeg inn et forslag på at du holder deg i Tudor-leiren og kliner til med en P01Vet ikke egentlig. Litt sugen på nok en særing tror jeg. Alternativt gamle versjonen av SMPc igjen. Åpen for forslag til hva jeg skal lete etter sjef
Testet den hos Bjerke i går. For all del en kul og annerledes klokke, men traff ikke meg helt. Bjerke KJ har en inne i monteret som det bare er å kjøpeDa hiver jeg inn et forslag på at du holder deg i Tudor-leiren og kliner til med en P01