Dagens quiz. Nato reim til vinner

Medlem
31. juli 2010
Sted
Stavanger
Hva er størrelsen på skiven til omega Genève 166.0173 cal. 1012?

Trenger nøyaktig i dette format: xx,x mm

36,0 mm er jeg 90% sikker på at er korrekt, at dette er helt korrekt svart her er jeg 100% sikker på.:p

vel, svaret er etter hva jeg har hørt 29,5mm. Med det kan hende at det er feil da kilden er en selger på Ebay.

Problemet er at jeg ikke vet selv. Og det har medført at jeg har lært the hard way. Jeg har en 166.0173 på vei inn og jeg har vært på ofrei.com + ebay og bestilt en del deler. Nå har det ikke kostet SÅ mye, men tydeligvis er skiven som er på vei inn en diameter på 27,4mm (ikke verifisert 100%).

Men det ser ut til at jeg ikke får montert custom prosjektet mitt. Eventuelt om jeg finner en løsning ala spacer til skiva etc. Denne moden skal ikke brukes enn annet enn eget bruk. Men det får være grenser på jallamiks.

Er litt rådvill, men skal gå litt i tenkeboksen.
I verste fal vil det havne en del snadder Omega NOS deler på K/S.

Nå får jeg i allefall sove vel vitende om at jeg 99% har blingset. det er i allefall bedre enn at jeg er usikker.

Fortsettelse følger om et par dager når alle delene er i hus og demontering begynner.

Woohoo! Nærmest! Lykke til med prosjektet! Ikke ta sorgene på forskudd, ofte litt motstridende info ute og svirrer på webben.

b00b1797-6666-137b.jpg

Watchco selger ut en del Omega NOS-stash, denne er samme størrelse som min speedy - men blasfemi ligger ikke for meg ;)
b00b1797-66a3-b3f4.jpg

Tenkte heller på til min nykjøpte (som visst underst i bild)
- kunde vært på sin plass å si at dette var en tråd-kupp

Ser den. Mye gøy på watchco og watchadoo.

Så lenge man kan reversere prosessen og ikke selger den videre som noe annet så er det i min bok fritt fram.