Dagens ran

Jeg blir så sinna:(
Har sympati med de ansatte. Det må være en guffen opplevelse.

Er så mye søplete folk om dagen!

Hva er vitsen ?

Fint om urmakeren kan kontaktes og tidssonen.no kan legge ut en liste med hvilke ur som ble stjålet. Så kan vi være på utkikk på finn og andre fora der klokker selges.

Pepperspray er nok ikke noe særlig nei, så mine tanker går også til de ansatte.

Fint om urmakeren kan kontaktes og tidssonen.no kan legge ut en liste med hvilke ur som ble stjålet. Så kan vi være på utkikk på finn og andre fora der klokker selges.

Dette syns jeg var en svært god idé, da vi her på sonen gjerne tråler finn i tide og utide. Juice? :)

Det er for ille at norske urmakere og gullsmeder er så lette mål!

Det er nok på tide å innføre sluser/låste dører for å redusere faren for slike ran.

Det er for ille at norske urmakere og gullsmeder er så lette mål!

Det er nok på tide å innføre sluser/låste dører for å redusere faren for slike ran.

Synd at det har blitt sånn at man må leve med forholdsvis stor fare for ran i denne bransjen:( Og det er nok veien å gå dette med å bygge sluser! I vårt naboland på S, bygges vel nå alle nye urmakerbutikker med denne løsningen! Gjelder vel også for de som bygger om eksisterende butikker!

Dette var en trist nyhet!

Thorbjørnsen er min favoritt urmaker i byen. Sjeldent hyggelig urmaker, med utrolig god service og masser av kunnskap.