Pent! Deler du et lite smaksnotat. Har en kasse -14 liggende som jeg ikke har prøvd meg på enda.Påske betyr litt spansk druesaft
Vis vedlegg 327096
Moden frukt i retning aprikos og bakte epler. Vanilje og litt annet krydder som jeg ikke helt klarte å identifisere. Heavy på eik, men mye syre veier opp og skaper balanse. Mange lag med smak og veldig kompleks! Laaang finish. Vi drakk denne til pasta med hvitvin/fløtesaus med sopp og litt bacon, hvitløk og timian. Ikke alle rundt bordet likte vinen og mente den var for rik og moden. Det gjør ikke meg noe da det betyr at jeg har et lite glass til middagslaging i morgen! Jeg elsker LdH sine hvitviner. Ruger på noen Tondonia Blanco i 06 og 08, men de skal drikkes med noen jeg vet har samme gane som megPent! Deler du et lite smaksnotat. Har en kasse -14 liggende som jeg ikke har prøvd meg på enda.
Flott! Takk!! Ja det er noe annet enn en slank riesling, men alt til sitt bruk og bør være høy kvalitet på håndverket bak den vinen. Gleder meg til å begynne på mine.Moden frukt i retning aprikos og bakte epler. Vanilje og litt annet krydder som jeg ikke helt klarte å identifisere. Heavy på eik, men mye syre veier opp og skaper balanse. Mange lag med smak og veldig kompleks! Laaang finish. Vi drakk denne til pasta med hvitvin/fløtesaus med sopp og litt bacon, hvitløk og timian. Ikke alle rundt bordet likte vinen og mente den var for rik og moden. Det gjør ikke meg noe da det betyr at jeg har et lite glass til middagslaging i morgen! Jeg elsker LdH sine hvitviner. Ruger på noen Tondonia Blanco i 06 og 08, men de skal drikkes med noen jeg vet har samme gane som meg
Anbefaler første flaske som aperitif med vellagret manchego og god spekeskinke. Killer combo!Flott! Takk!! Ja det er noe annet enn en slank riesling, men alt til sitt bruk og bør være høy kvalitet på håndverket bak den vinen. Gleder meg til å begynne på mine.
Nydelig kombo! Drakk Cuvee Perdue for noen uker siden. Himla mye champis for pengeneDagens dobbel.
Montaubret Cuvee Persu i solveggen, og klassiske Vina Bosconia til lammelåret (for fjerde året på rad).
Vis vedlegg 327225Vis vedlegg 327226
Nydelig kombo! Drakk Cuvee Perdue for noen uker siden. Himla mye champis for pengene