Dagstur Oslo-Haugesund

Medlem
21. juni 2011
Sted
Ikke så langt fra Oslo
En mandag for et par uker siden, fant to gamle kjenninger ut at dagstur til Haugesund var noe av det mer fornuftige man kunne bedrive tiden med. Fordi de var helt øre i knollen etter 50mil bak rattet, ble selvsagt det obigatoriske bildet av butikken pent glemt bort...
Etter to-tre kaffekopper og litt tafsing på det meste av varelageret, ble det butikk!

Som seg hør og bør, deler vi litt av vår glede med dere (og forøvrig, ikke noe luremus-unboxing over tre dager som enkelte bedriver...;)):

_DSC0060.jpg

_DSC0062.jpg

_DSC0064.jpg

_DSC0066.jpg

_DSC0070.jpg

_DSC0072.jpg

_DSC0074.jpg

_DSC0076.jpg

_DSC0077.jpg

_DSC0078.jpg

_DSC0079.jpg

_DSC0080.jpg

Vi kan ikke annet enn å være ekstremt fornøyde, og ikke minst var det en trivelig opplevelse å handle med Mr.Lervik. Det erstor fare for at vi kommer igjen ;)

- Xe3l og Boro

For en fantastisk post. Dagstur til Haugesund for klokkehandel... Noe sier meg at dette ikke var på impuls, men likevel...

Grattis begge to med nye skjønnheter! Gledesrusen på turen hjem hadde sikkert tilsvart en ganske høy promille!

Gratulerer så mye til begge to! To nydelige klokker det der:) dette kan jo nesten ikke ha vært på impuls!?

Grattis! LV'en er veldig snasen :) har ingen dårlige ord om Daytona'n heller!

Takker :D Er igrunn to skikkelig fine stålur fra Rolex sitt sortiment.

Gratulerer så mye til begge to, kanon klokker begge to:) LV'en er jo i vurderingen for mitt neste kjøp!

Mange takk! Spent på hva du ender opp med, og veldig sikker på at du blir fornøyd uansett hva du havner på av de du vurderer :)

Bra uttelling etter en tur til Haugesund det der! :cool:

Tror nesten ikke vi kan klage høylytt nei ;)

For en fantastisk post. Dagstur til Haugesund for klokkehandel... Noe sier meg at dette ikke var på impuls, men likevel...

Hehe!! Ikke helt på impuls nei, planlagt i noen dager... Dagene før gikk utrolig sakte!

Grattis begge to med nye skjønnheter! Gledesrusen på turen hjem hadde sikkert tilsvart en ganske høy promille!

Tusen takk! Og ja, du har helt rett. Vi kjørte ikke så mange mil av gangen før vi måtte bytte sjåfør på vei tilbake... Er en merkelig og utrolig følelse av å ha gjort noe sånt.

Gratulerer så mye til dere begge :D

Mange takk :D

GRATTIS med elegante ur begge to!
Og god reklame for Vestlandet det der;)

Forøvrig en fortreffelig unboxing, med utsøkt regi. Dog var det ille å registrere litt unøyaktighet i avstanden mellom et par av boksene i bakgrunnen der....:D

GRATTIS med elegante ur begge to!
Og god reklame for Vestlandet det der;)

Forøvrig en fortreffelig unboxing, med utsøkt regi. Dog var det ille å registrere litt unøyaktighet i avstanden mellom et par av boksene i bakgrunnen der....:D

Mange takk! Syns begge to har utrolig fine kvaliteter på ulik måte :) Diggbart!
Vestlandet stod for god Rolexmagi ja. Kjøpsopplevelse er viktig :)

Hehe!! Jeg ser det nå... og skammer meg!! I lett rus over å ha disse klokkene foran seg er det lett å gjøre slike småblundere gitt...

Gratulerer til dere begge! LV er nok min favoritt av de, men flotte ur begge to :)

Høres ut som en fin tur.

Tror jeg måtte ha hatt med meg sjåfør som ikke skulle kjøpe klokke hvis jeg skulle prøve meg på noe tilsvarende. Vet ikke om det hadde vært så mange blikk på selve veien, for å si det sånn.

Gratulerer med klassikere.

Her er det bare å gratulere med to fantastisk flotte ur :D
Bra rabatt hos Mr L eller er han bare så hyggelig? ;)